Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sant, men var bare litt morsomt hvis du skjønner :p

 

Men jeg tror noen gjør feil "med vilje", fordi det er "populært"

 

Jeg husker en periode hvor folk gikk rundt og sa "henne er pen"

 

Enten så er dette grammatisk feil, eller så har jeg driti meg ut :p

Eller fordi folk ikke vet bedre. De/dem, da/når, hun/henne, han/ham (en kan vel bruke kun han om en vil?) ser ut til å gå igjen.

 

Forsåvidt, men ja til å trykke gramatikk inn i alle årstrinn, uansett. Ingen tar skade av å repetere litt. 8D

Dobbelkonsonantord er vanskelige :) .

Rabbatt, rabbat, rabatt?

Billett, billet, bilett?

 

Kan egentlig aldri huske at det var noe fokus på slike ord, men vi skulle sammenligne alle tekster med Peer Gynt.

 

 

Jeg prøver å unngå ord som ass (altså), liksom og avslutte setninger med da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn!

 

Bilen skal på eu-kontroll i dag. Oh yeees, det går jo heeeeeeeelt sikkert knirkefritt. Meh :p

 

4 toer feil:

 

Bærekule, venstre, foran må byttes.

Bremseslange, venstre, foran må byttes.

Handbrekket må strammes.

Senkesettet må skrives inn i vognkortet.

 

Gikk bedre enn jeg forventa. Er jo bare småplukk og fikse det der.. Ikke er det dyrt heller.

 

 

å gud nei nå døde jeg innvendig... så gruelig søte... iiiiih... jeg elsker babyer... de er så små og søte og har lager rare lyder. også de små fingerne... iiiih... BABY!

 

Å hjelpes meg.

Lenke til kommentar

Gawd!

I dag var en varm dag i Trondhjem.

Dumme meg dro hjemmefra i bukse. Faen meg ikke et sjakktrekk. For trang til å brettes opp også. Trodde jeg skulle omkomme der jeg vandra rundt i steiksola.

Skulle møte en kompis for pils på Solsiden, men neida, han vakke der, han var på Torget, halvveis tilbake dit, ringer pappa og sier jeg må komme til stasjonen for å gi ham nøklene til bilen, endelig tilbake på torget, rekker jeg et par ord med kompisen før han må dra med ei venninne for å spise, går videre, kommet dit jeg skal, så ringer pappa og sier jeg må tilbake til torget igjen.

 

Jævla pes :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...