Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg tolket innlegget ditt som at det var unødvendig og inntroduseres for det grunnleggende i fag. Så klart er det forskjellige meninger om hva som er nødvendig og ikke, men noe burde alle gå igjennom. Gramatikk . http://www.google.no/search?hl=no&q=gr...3%B8k&meta= Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg tolket innlegget ditt som at det var unødvendig og inntroduseres for det grunnleggende i fag. Så klart er det forskjellige meninger om hva som er nødvendig og ikke, men noe burde alle gå igjennom. Gramatikk . Helt riktig min venn.^^ Jeg ler. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det her må jeg si var utrolig morsomt, haha:P Jeg ler jeg også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 PenisTrygve! Jeg trenger litt hjelp med microen jeg! *rive seg i håret* Skru av alt lyset i rommet og gå minst 3 meter unna pcn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=gr...3%B8k&meta= En slurvefeil er ikke grammatikkfeil. Det er forskjell på å skrive "hvem skjermkort" og og "hvilket skjermkorrt". Over til noe helt annet. Masse deilig og ny musikk til mp3-spilleren . Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 PenisTrygve! Jeg trenger litt hjelp med microen jeg! *rive seg i håret* Skru av alt lyset i rommet og gå minst 3 meter unna pcn. I løv ju. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Sant, men var bare litt morsomt hvis du skjønner Men jeg tror noen gjør feil "med vilje", fordi det er "populært" Jeg husker en periode hvor folk gikk rundt og sa "henne er pen" Enten så er dette grammatisk feil, eller så har jeg driti meg ut Endret 7. august 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 En slurvefeil er ikke grammatikkfeil.Det er forskjell på å skrive "hvem skjermkort" og og "hvilket skjermkorrt". Så sant, men litt morsomt er det når man snakker om sola. I løv ju. I can sell you hints for 10 $ I knows you is addicted. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) "Hvorfor går henne ikke?" og "Hei på du!". Helt grusomt! Får lyst til å drepe noe/noen. Endret 7. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sant, men var bare litt morsomt hvis du skjønner Men jeg tror noen gjør feil "med vilje", fordi det er "populært" Jeg husker en periode hvor folk gikk rundt og sa "henne er pen" Enten så er dette grammatisk feil, eller så har jeg driti meg ut Du "bruker" alt for "mye" hermetegn. Det er "helt feil" å si henne er pen. Det "er" ikke så populært å gjøre "feil" med vilje. "Bortsett" fra på "Engelsk". Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Huff, bruker jeg det virkelig så mye:P? Ok da, den setningen var litt rar, må innrømme det.. Personlig misliker jeg også når folk (spesielt jenter) begynner å bruke svenske ord, av en eller annen grunn. Spesielt på msn får jeg frysninger når jenter skriver "och" og "herrå" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 "Hvorfor går henne ikke?" og "Hei på du!". Helt grusomt! Får lyst til å drepe noe/noen. Hei på du er jo sørlandsdialekt. Synes det er litt søtt jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Iltodaltodultendæsj... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hei på du!!! :D Slike folk burde holdt munnen sin lukket! Hei, eller Hallo fungerer lenge! Fjortisspråk er det jeg takler minst, z-er å sånn Iltodaltodultendæsj... Meningsfylt innlegg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Blir bare irritert av de teite hintene på den sida der. Jeg trodde jeg visste svaret, men neida! FFS! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 På videregående bør man være ferdig med grammatikk for lenge siden.Ihvertfall grunnleggende. Forsåvidt, men ja til å trykke gramatikk inn i alle årstrinn, uansett. Ingen tar skade av å repetere litt. 8D Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Når jeg snakker bruker jeg selv ord som muligens kan irritere noen. Eller, helt sikkert:P Bodde noen år på østsia av Oslo, og har litt "slæng" derfra. "Wey!" "Ærlig!" "Brur" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 "Hei på du!" er jo helt sjef! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg