WheelMan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har en 2500+ Det skal nevnes at jeg ikke har tilgang på hovedkort eldre enn fire måneder omtrent - ting går så fort ut på dato i OC-verdenen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Har en 2500+ Det skal nevnes at jeg ikke har tilgang på hovedkort eldre enn fire måneder omtrent - ting går så fort ut på dato i OC-verdenen. Jeg har en 2600+, jeg. *skule stygt på A7N8X-E Deluxe-hovedkortet sitt* 4 måneder? Heldiggris. Nforce2 er hakket eldre, gitt. Forresten, hvorfor skal hardware alltid ha merkelige navn? *igjen skule på hovedkortet sitt* Endret 7. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 WEELMAN!! Start Hva velger du tråden!! Ver så snill Den var koos Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg kasta nå opp PÅ min lillesøsterO.o jeg er ekkel:P Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kven har laget desse våtserviettane vi har på jobb!!?? Har sitt å lukte på dem no for dei har slik intens sterk lukt og no blei eg dårlig!!Løsemiddelskader, huhehehaeh! Oh lawd, i morgen er siste arbeidsdag så skal jeg endelig ha sommerferie. Gleder meeeg. Kommer du hjem da? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg kasta nå opp PÅ min lillesøsterO.o jeg er ekkel:P Takk skal du ha, nå fikk jeg flashbacks fra 2 girls 1 cup Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vel, internett kommer til å gi deg mange flere ekle bilder i hodet. Så det er bare å venne seg til det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er absolutt ikke uaktuelt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er absolutt ikke uaktuelt. Yay! Har ikke sett deg på et år nå, mann *snufs* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 2 girls 1 cup, lemonparty, tubgirl, goatse, jeg har unngått alle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har en 2500+ Det skal nevnes at jeg ikke har tilgang på hovedkort eldre enn fire måneder omtrent - ting går så fort ut på dato i OC-verdenen. Jeg har en 2600+, jeg. *skule stygt på A7N8X-E Deluxe-hovedkortet sitt* 4 måneder? Heldiggris. Nforce2 er hakket eldre, gitt. Forresten, hvorfor skal hardware alltid ha merkelige navn? *igjen skule på hovedkortet sitt* That takes me back to the golden days. NFS-7 v2 og ulåst Barton. Man that was the shite! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er fremdeles stuck i de gyldne tider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er fremdeles stuck i de gyldne tider. er den ulåst? hvilken produksjonsuke har du? Yeah rigt! Som om jeg husker hvilke uker som var gode NÅ så lenge etterpå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Liker bedre nåtiden jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ungått dem alle sier du? Det var da enda hyggelig for deg. Jeg har vært borte i de fleste slike greier. Er så dreven på det nå at jeg ikke reagerer på slikt lenger. Er blitt immun kan man si. *Humre* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 er den ulåst? hvilken produksjonsuke har du? Yeah rigt! Som om jeg husker hvilke uker som var gode NÅ så lenge etterpå. Jeg har ikke giddet å sjekke det, for som sagt liker ikke hovedkortet mitt at jeg tukler med noe som helst. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg og en kompis var litt barnslige en dag, og endret startsiden til samtlige i klassen hans, til 2girls1cup:D (Han går på media, og alle har egen Mac) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, jeg synes synd på mediakidsa. Maken til dritt de må finne seg i. :\ Flabba: Jeg vet! De er nydelige! Peneste i hele verden. Skal besøke dem klokken 17 i dag, og da får jeg holde dem for første gang. Skal ta masse bilder, men blir mobilbilder, for kameraet mitt er litt mongo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg