Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva skjer med min forumsoppsett?

Du har nok valgt lineært oppsett istedet for trådet eller standard.

Se på "valg"-knappen øverst til høyre, så velger du "standard". Nå må jeg løpe til frisøren! :)

Endret av Goodkat
Lenke til kommentar
Wheelman, du kan ikke klokke Barton-en min? :p

Knopflerbruce stikker innom (mannen med over 30 AMD-WRer), så skal ikke se bort ifra at jeg drar opp min egen Barton så han får leke med den :p

Ellers skal jeg konsentrerer meg om HD4870 i crossfire, det blir keeews. :D

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg egentlig.

Har drevet å ringt litt rundt og så langt er det 90.000kr i gjeld. Wiiii

*ringe namsmannen*

Kan vel være greit å få til noen betalingsordninger, så kanskje du får fikset kredittverdigheten din litt også :)

Lenke til kommentar
Knopflerbruce stikker innom (mannen med over 30 AMD-WRer), så skal ikke se bort ifra at jeg drar opp min egen Barton så han får leke med den :p

Ellers skal jeg konsentrerer meg om HD4870 i crossfire, det blir keeews. :D

Å? Hvilken har du?

Det er forresten utrolig kjipt å ha en prosessor som skal klokke bra, og så ha et hovedkort som nekter å gå lenger enn BIOS om jeg øker frekvensen med et par MHz. :ermm:

Jeg skulle ønske jeg hadde tilgang på slikt uktstyr. Jeg begynner å bli rimelig lei av at billige bærbare drar spill bedre enn PC-en min.

Lenke til kommentar
Kven har laget desse våtserviettane vi har på jobb!!?? Har sitt å lukte på dem no for dei har slik intens sterk lukt og no blei eg dårlig!!
Løsemiddelskader, huhehehaeh!

Oh lawd, i morgen er siste arbeidsdag så skal jeg endelig ha sommerferie. Gleder meeeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...