WheelMan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er kulere enn hele gjengen her - i helga skal det tas inn 40 kilo tørris, nå skal det benches ålrait! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kva skjer med min forumsoppsett? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Alle er vel kulere enn alle andre i sine egne øyne. De objektivt kule er de som ikke skryter av det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Du er spy du :`( Pusur, forklar? Endret 7. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kva skjer med min forumsoppsett? Gå inn på "Valg"-knappen oppe i høyre hjørnet. Velg så "Bytt til: Standard" fra rullegardinmenyen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kva skjer med min forumsoppsett? Haha! Du har endret på en instilling. Trykk på valg - visningsalternativer - standard. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Alle er vel kulere enn alle andre i sine egne øyne. De objektivt kule er de som ikke skryter av det. *kaste tørris etter* Jeg prøvde, faktisk Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Forklare hva? Wheelman, du kan ikke klokke Barton-en min? Endret 7. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Kva skjer med min forumsoppsett? Du har nok valgt lineært oppsett istedet for trådet eller standard. Se på "valg"-knappen øverst til høyre, så velger du "standard". Nå må jeg løpe til frisøren! Endret 7. august 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kva skjer med min forumsoppsett? Forum-options...oppe til høyre... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kven har laget eit slik oppsett? Det sugde bajs!! Men takk for hjelpa Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Wheelman, du kan ikke klokke Barton-en min? Knopflerbruce stikker innom (mannen med over 30 AMD-WRer), så skal ikke se bort ifra at jeg drar opp min egen Barton så han får leke med den Ellers skal jeg konsentrerer meg om HD4870 i crossfire, det blir keeews. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kven har laget desse våtserviettane vi har på jobb!!?? Har sitt å lukte på dem no for dei har slik intens sterk lukt og no blei eg dårlig!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg egentlig.Har drevet å ringt litt rundt og så langt er det 90.000kr i gjeld. Wiiii *ringe namsmannen* Kan vel være greit å få til noen betalingsordninger, så kanskje du får fikset kredittverdigheten din litt også Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Når må man begynne å skatte når man er under 18 og har frikort? er det 39000? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Når må man begynne å skatte når man er under 18 og har frikort? er det 39000? 39997 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Knopflerbruce stikker innom (mannen med over 30 AMD-WRer), så skal ikke se bort ifra at jeg drar opp min egen Barton så han får leke med den Ellers skal jeg konsentrerer meg om HD4870 i crossfire, det blir keeews. Å? Hvilken har du? Det er forresten utrolig kjipt å ha en prosessor som skal klokke bra, og så ha et hovedkort som nekter å gå lenger enn BIOS om jeg øker frekvensen med et par MHz. Jeg skulle ønske jeg hadde tilgang på slikt uktstyr. Jeg begynner å bli rimelig lei av at billige bærbare drar spill bedre enn PC-en min. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kven har laget desse våtserviettane vi har på jobb!!?? Har sitt å lukte på dem no for dei har slik intens sterk lukt og no blei eg dårlig!!Løsemiddelskader, huhehehaeh! Oh lawd, i morgen er siste arbeidsdag så skal jeg endelig ha sommerferie. Gleder meeeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du er spy du :`( Kos? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Madrugadakonserten i går var dritt. Lyden sugde småstein, det var ikke lov å ta seg en røyk og generelt så var det bare trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg