Erijk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Holde nyfødte er alltid en koselig afære Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg egentlig.Har drevet å ringt litt rundt og så langt er det 90.000kr i gjeld. Wiiii *ringe namsmannen* Hva for noe? Nevermind, jeg leste et par sider tilbake. Endret 7. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Woow, jeg blanda resten av pepsi max'en min oppi kaffen. Virker som jeg får rusende effekt av det :S Det var jo det jeg anbefalte en eller annen for å holde seg våken. Nesten i alle fall, en miks av kaffe, Pepsi Max og Red Bull. Nøyaktig hvor skadelig det er kan nok diskuteres. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Woow, jeg blanda resten av pepsi max'en min oppi kaffen. Virker som jeg får rusende effekt av det :S Det var jo det jeg anbefalte en eller annen for å holde seg våken. Nesten i alle fall, en miks av kaffe, Pepsi Max og Red Bull. Nøyaktig hvor skadelig det er kan nok diskuteres. Og smeltet sjokolade Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Brisen av cola, redbull og kaffe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg vil ha Rødokse >.< Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mamma ringte nettopp og vekte meg siden jeg skal til frisøren. Fortalte også at hun vant på Sonen på TV2. Hun tror det var en PSP! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og smeltet sjokolade Det også, ja. Vi kan jo blande i noen tabletter når vi først er i gang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rødokse smaker spy. Du er spy du :`( Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er kulere: å gud nei nå døde jeg innvendig... så gruelig søte... iiiiih... jeg elsker babyer... de er så små og søte og har lager rare lyder. også de små fingerne... iiiih... BABY! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 å gud nei nå døde jeg innvendigDør du inni deg av søte ting? :\ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mamma ringte nettopp og vekte meg siden jeg skal til frisøren. Fortalte også at hun vant på Sonen på TV2. Hun tror det var en PSP! Spiller hun ofte på Sonen? Isåfall er sjansen for at pengene hun har brukt har gått opp i opp med det hun har vunnet. Men for all del, gratulerer! @ Eplefe: Gratulerer med tanteskap og søte små tvillingbebiser. *Nååååååh så søte* Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nei, ikke som jeg vet om i hvert fall. Hun sendte inn en melding for moro skyld før hun gikk på jobb, og så vant hun.. Jeg synes bebiser er ekle! Endret 7. august 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 å gud nei nå døde jeg innvendigDør du inni deg av søte ting? :\ ja... i alle fall av babyer... og katter og hunder og ja det meste som er søtt... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så sykt chill da:P PSP er en bra ting, hvis du vet hvordan å utnytte den til det fulle og det hele *host* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så - tillater moderatorer lynsjemobber? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så - tillater moderatorer lynsjemobber? Spørs ot: du mener hæforno? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så - tillater moderatorer lynsjemobber? Lynsjemobber? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg