Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg følermed underpants, jeg blir stort sett ignorert på DNFK, men så har jeg jo lite konstruktivt å komme, i likhet med de fleste her! ;)

Vi kan diskutere emoer? :love:

De morer meg ikke lenger like mye som før, dessuten kan jeg ikke mobbe deg mere, fordi jeg har møtt deg i virkeligheten, og jeg tror ikke du er emo! :(

Lenke til kommentar
kibs kvifor står det du berre har 185 linlegg, eg følar du har skrivd 185 berre i dag

Sosialt og alt i Off topic teller ikke på innleggs counter. Ettersom det er supermye spam her.

Man kan sikkert ta patent på det i usa.

Forundrer meg ikke om det hadde vært slik. Så akkurat en mann som saksøkte Gud.

Lenke til kommentar
Jeg følermed underpants, jeg blir stort sett ignorert på DNFK, men så har jeg jo lite konstruktivt å komme, i likhet med de fleste her! ;)

De morer meg ikke lenger like mye som før, dessuten kan jeg ikke mobbe deg mere, fordi jeg har møtt deg i virkeligheten, og jeg tror ikke du er emo! :(

Jeg lot meg ikke bli mobbet uansett, det var vel en av grunnene til at du fortsatte. :wee:

Lenke til kommentar
Så akkurat en mann som saksøkte Gud.

Hvorfor?

Er ikke sikker, tror det var noe med at han ikke var like lykkelig som alle andre, helt tåpelig grunn. Mannen saksøkte jo bare for å bevise at alt kan bli saksøkt i USA. (Kirka måtte møtte opp i retten istedenfor Gud siden han ikke kunne komme.)

Lenke til kommentar

Jeg lot meg ikke bli mobbet uansett, det var vel en av grunnene til at du fortsatte. :wee:

Ja, det er sant det. Men du ble jo litt provosert! :D

Hmm må komme til bergen igjen om ikke så lenge sånn at vi kan ha et HW PARTAY til! Traumen fra forrige gang er nesten helt borte!

Lenke til kommentar
Er ikke sikker, tror det var noe med at han ikke var like lykkelig som alle andre, helt tåpelig grunn. Mannen saksøkte jo bare for å bevise at alt kan bli saksøkt i USA. (Kirka måtte møtte opp i retten istedenfor Gud siden han ikke kunne komme.)

Genialt. En dag må vel amerikanerne våkne opp å se hva slags sykt system de lever i :p

Lenke til kommentar

Genialt. En dag må vel amerikanerne våkne opp å se hva slags sykt system de lever i :p

Hehe, ja dem må det. ^^

Stikker nå, skal se Scrubs.. <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...