Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 trur jeg har ca snudd døgnrytmen min igjen. ikke helt sikker Ikke bare at du la deg tidlig igår? :-P Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Joda er nok dårlig døgnrytme med i spillet, men hvordan har det seg at jeg sitter oppe 32 timer og ikke bir trøtt? Begynner å merke at kroppen ikke helt liker å sove om dagen og være oppe om natta. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 trur jeg har ca snudd døgnrytmen min igjen. ikke helt sikker Ikke bare at du la deg tidlig igår? :-P Trenger egentlig ikke å fikse døgnrytmen før 24, så veit ikke helt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Joda er nok dårlig døgnrytme med i spillet, men hvordan har det seg at jeg sitter oppe 32 timer og ikke bir trøtt? Mulig du sov 15-16 timer natta i forveien og i tillegg drakk koffein. Blir slik da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg vil hjem og se film. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nå skal en bryte seg på noe en har gruet seg i vel over 1 år til...en skal ringe kreditorer å se hvor mye jeg egentlig har i gjeld. Jeg er fitte livredd..helt vettskremt egentlig. Har ikke klart å sove i natt en gang. Jeg begynner i det små og ringer legekontoret som er den første tingen jeg trenger å få iorden... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hmm... God morgen alle sammen. Jeg fikk brev fra posten i går. Nå ligger det ett stykk Shakuhachi og venter på meg på posten her. Så jeg skal løpe over å hente den, for så å irritere andre karen på jobben med fløytespilling i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hmm... God morgen alle sammen. Jeg fikk brev fra posten i går. Nå ligger det ett stykk Shakuhachi og venter på meg på posten her. Så jeg skal løpe over å hente den, for så å irritere andre karen på jobben med fløytespilling i dag. Shaka-vafforno? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Shaka-vafforno? Avansert form for dildo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Shaka-vafforno? Avansert form for dildo Må være jævlig vanskelig å bøye seg fremover for så å enda ha igjen pust for å blåse. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Woow, jeg blanda resten av pepsi max'en min oppi kaffen. Virker som jeg får rusende effekt av det :S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Why would you do that? Dunno :\ Fikk nedtur også ja. Kvaalm Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fikk nedtur også ja. KvaalmOh lawd, du må love meg at du aldri gjør noe slikt igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg vil ha en ekkel film! En grensesprengende detaljskjærende ballerøskende ekkel morbid film som får meg til å angre at jeg spurte! Hvorfor i hvelvete lager man ikke slike filmer?! De såkalte "ekle" filmene nå til dags er bare overkill av latterlige innvoller og piss! Finnes ikke skumle filmer lengre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg