Arinomi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tror jeg ville tatt dama. Så kan jeg ta henne i analen, eksperimentere litt og samtidig få cred av venner Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tror jeg ville tatt dama. Så kan jeg ta henne i analen, eksperimentere litt og samtidig få cred av venner credz for å ha homsesex, ikke i min vennegjeng Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere gutta: Ville dere tatt en heit jente med kuk, eller en bikerdude med fitte? Du er en syk mann. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere gutta: Ville dere tatt en heit jente med kuk, eller en bikerdude med fitte? Hverken bikerdude eller kuk frister noe særlig. Hva med å mixe litt, bikerdude med kuk, og heit jente med fitte? Jenta ffs^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere gutta: Ville dere tatt en heit jente med kuk, eller en bikerdude med fitte? ikke noen ville heller tatt meg en runk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Pepsi: Selvsagt skulle ingen vite at hun hadde kuk. Trygve: Jepp. *glise vilt* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Min tolkning av Hylo: Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere gutta: Ville dere tatt en heit jente med kuk, eller en bikerdude med fitte? Du er en syk mann. Second that! Heit jente med innovertiss og pupper ftw! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Second that! Heit jente med innovertiss og pupper ftw! Puppene kan fint være små og søte. Blir mye å drasse på om ikke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heh, det er 3 brukere her inne. Meg og 2 moderatorer. *Løøøpe* Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heh, det er 3 brukere her inne. Meg og 2 moderatorer. *Løøøpe* Hehe, busted. Nei, var meir liv i Swell-tråden Men no er det leggjetid, skal på shopping med søstra i morgon. Ugg, shopping er gørr. Men treng absolutt nye klede. Natta kafé! Natta moderatorer! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ya. Men litt forskjellig ansikt hadde gjort seg, det og. Ikke keen på sex med deg sjøl? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg ville seriøst pult meg xD Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg tviler jeg hadde likt meg selv noe særlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det hadde vært litt for sært å pule seg selv. Får en merkelig følelse av å tenke på det. All like : O_O.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg tror å pule meg ville vært ganske så interessant. I'd do me, lzm. Helst ville jeg tatt meg fra noen år siden Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hadde vært kjedelig å pule seg selv, og ikke minst, stakkarslig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Trallallallalla...så mye pes for å få opp en liten webserver. Jaja..en gang må være den første. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg også holder på med server, pes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg