Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Swell hørtes skummelt ut. Hei kafé! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Haha, berre for at du skal sleppe billig unna? No way Hose! Seff! JEG ER INGEN SLANGE. BUT I'M A JOSÈ. Ahr, my bad. Ja! Endå litt pepsi igjen i flaska! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ja! Endå litt pepsi igjen i flaska! Pepsi ftw! Smaker way better enn cola Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei Ballus. Kaféen er trua av Nora90. Bra du har skjønt at Pepsi er tingen! *gurgle gurgle* Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Swell hørtes skummelt ut. Hei kafé! Nei, det er artig! Må tenke veldig bredt da. Er på lvl 19, og har holdt på i 5 dager nå. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Steike til seint det går å skrive med ei banan i handa. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg skjønner ikke SWELL:P Hva skal jeg gjøre? Laste ned GIMP? why:P? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vil ha oppdatering på tvillingene! Eneste vi har fått så langt er at vi måtte sende med en kompis av storebror noen joggebukser. Wtf. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hva har nora gjort? Nora90, du lurker veldig mye rundt for tiden! Btw, kan du forklare litt kva Swell går ut på? Klikka meg til tredje biletet no. Det andre biletet minna stygt mykje om bror min Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei Ida ^^ Heeeei Espen. (: Hvordan er livet? Hva er det du ikke skjønner? Har du lest reglene? Aiit, om swell: La oss si du har får et bilde av et eple, og siden heter. blablabla/eple.html. Og tittelen på siden heter "epler faller ikke langt." Åpne sourcen for hint. Der kunne det f.eks stått "ordtak". AHA! Tenker du. "epler faller ikke langt fra... stammen!" Da skriver forandrer du eple.html til stammen.html Er det riktig kommer du til neste level. Tips: Mange lvls har egg. Det vil si skjulte hint. De kan komme om du skriver forandrer url til noe som har med saken å gjøre - men som ikke er svaret. Dette fungerer da som en ledetråd. Spill da, så kan jeg hjelpe dere litt på veien til dere har skjønt greia. På noen lvls er det et klikkbart punkt med to felt. Da gjelder det å finne ordene til feltene ved å se på source, overskrift, bruke google osv. Endret 6. august 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 snakka med min msnvenn Morten Gamst Pedersen akkurat, og jeg får kanskje drakta hans etter Norge-Nederland 15.Oktober Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heeeei Espen. (:Hvordan er livet? Joda... prøver og pakke... alt må være nedpakket i morgen kveld :S Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Swell var umulig jo. Sitter fast på lampa jeg . Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Uups, leste visst ikke reglene:P Er penis trygve en jente? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Uups, leste visst ikke reglene:P Er penis trygve en jente? Hun var ivartfall det sist jeg traff henne... men er en stund siden, så hvem vet Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Spenningen er i taket nå når vi venter på tvillingene til svigerstorebror. JEG HÅPER PÅ NYHETER SNART! (Ja, roping er lov når sånnt foregår). Og til en annen sak, jeg har toblerone! *munch-munch-munch* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Swell var umulig jo. Sitter fast på lampa jeg . Se på bildet. Er det noe som skiller seg ut på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg