Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ingen som la merke til at jeg kom en gang? HEIA! Hva er det jeg snakker om med deg, egentlig? Hvilket spørsmål er det? Mente du "Hvorfor skal jeg si hei?" eller "Hva var det jeg snakka med deg om igjen?"? Hvorfor skal vi si hei, lizm? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ingen som la merke til at jeg kom en gang? Fysj, din gris. Nevner jeg det i SO hver gang jeg får orgasme? Men denne var spesiell. Tenkte på deg skjønner du. :] Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet at han er gutt, men han har periodevis vist en del homotendenser i SO (som alle andre ) Altså, du har ikke sett homotendenser om du ikke var på #SO i sommer ^^, Hellemyr: Ja, det er delicious copypasta fra chan (: Vi var så heterofile atte... Jeg sjekka de to siste sidene i SO6, og da handlet det om Roman showers, å andre slags type showers.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vi var så heterofile atte... Jessir Sauegjetteren: SO var ille. #SO var verre enn det igjen =D Endret 13. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men denne var spesiell. Tenkte på deg skjønner du. :] Bare jeg som får lov til det!!!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilket spørsmål er det? Mente du "Hvorfor skal jeg si hei?" eller "Hva var det jeg snakka med deg om igjen?"? Det siste, tror jeg. Bruker ikke vi å snakke om noe? Gjør vi ikke det? Kommer ikke på noe egentlig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men denne var spesiell. Tenkte på deg skjønner du. :] Bare jeg som får lov til det!!!! Patent? (hadde egentlig tatt seg ut å søkt på patent om onanering etter en viss person.) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ingen som la merke til at jeg kom en gang? HEIA! Hva er det jeg snakker om med deg, egentlig? Hvilket spørsmål er det? Mente du "Hvorfor skal jeg si hei?" eller "Hva var det jeg snakka med deg om igjen?"? Hvorfor skal vi si hei, lizm? Jeg følermed underpants, jeg blir stort sett ignorert på DNFK, men så har jeg jo lite konstruktivt å komme, i likhet med de fleste her! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gjør vi ikke det? Kommer ikke på noe egentlig. Tror vi gjør det.. Patent? (hadde egentlig tatt seg ut å søkt på patent om onanering etter en viss person.) Ja, tenk. Sier vi.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hoh, da er jeg hjemme fra kinoturen i går Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg følermed underpants, jeg blir stort sett ignorert på DNFK, men så har jeg jo lite konstruktivt å komme, i likhet med de fleste her! Vi kan diskutere emoer? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kibs kvifor står det du berre har 185 linlegg, eg følar du har skrivd 185 berre i dag Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Man kan sikkert ta patent på det i usa. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Morn alle sammen. Har noen KRL bok til meg? ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ingen som la merke til at jeg kom en gang? HEIA! Hva er det jeg snakker om med deg, egentlig? Hvilket spørsmål er det? Mente du "Hvorfor skal jeg si hei?" eller "Hva var det jeg snakka med deg om igjen?"? Hvorfor skal vi si hei, lizm? Jeg følermed underpants, jeg blir stort sett ignorert på DNFK, men så har jeg jo lite konstruktivt å komme, i likhet med de fleste her! Du må spamme, spamme, spamme og spamme eller så legger ingen merke til deg. ;] Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hoh, da er jeg hjemme fra kinoturen i går Mao ble det suksess? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kibs kvifor står det du berre har 185 linlegg, eg følar du har skrivd 185 berre i dag For et fantastisk originalt innlegg! Man får ikke postcount i Off topic-delen av forumet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kibs kvifor står det du berre har 185 linlegg, eg følar du har skrivd 185 berre i dag Off topic teller ikke. Se i profilen min. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Morn alle sammen. Har noen KRL bok til meg? ^^ Gad dag! Lekser i helga er fysj! Hva betyr MAO? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva betyr MAO? "Med andre ord" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg