Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gocoo imponerte meg også. Lee scratch viste jeg var flink.

Fremdeles morsom å se Datasjur småflørte :D

Vet ikke om han *kom igjenom* Hadde et snev med håp på søndagen vi gutta,da Vaage var ikke å finne om morgnen,men han hadde reist hjem :dontgetit:

He he, større håp for Ulven.

Synd for Knut som delte telt med ham da han dro med seg eksen til Berg inn i teltet :p

Men vi får se hva sensommeren bringer, pus ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Huff, snart er sommeren over og studier begynner. Gruer meg litt igrunn, samtidig som jeg også gleder meg litt. Så har jeg bursdag også snart. :-D

I feel that.

(ikke det med bursdag da,min er1.april.)

Lenke til kommentar

Hva for noe spennende skal du studere da Danielzu? Selv kom jeg inn på informasjonsvitenskap ved UiB. Samme som svogeren min gikk på, så der har jeg muligheter for litt eksperthjelp. ^^ Ellers skal det sies at datafag virker gøy. Blir jo en del om programmering, database og logikk så vidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Hva for noe spennende skal du studere da Danielzu? Selv kom jeg inn på informasjonsvitenskap ved UiB. Samme som svogeren min gikk på, så der har jeg muligheter for litt eksperthjelp. ^^ Ellers skal det sies at datafag virker gøy. Blir jo en del om programmering, database og logikk så vidt jeg har forstått.

HW møte?

Lenke til kommentar

Nyinnstalert Vista. Og det er faen meg konge!

(Tok riktignok 3 timer med tukling, banning og konfigurering for og få det til, men men)

Alt er slik som det skal være, og systemet er lynkjapt, selv med alt av aero duppeditter og alt annet faenskap jeg kunne tenke meg og ha kjørende.

Lenke til kommentar
Nyinnstalert Vista. Og det er faen meg konge!

(Tok riktignok 3 timer med tukling, banning og konfigurering for og få det til, men men)

Alt er slik som det skal være, og systemet er lynkjapt, selv med alt av aero duppeditter og alt annet faenskap jeg kunne tenke meg og ha kjørende.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...