Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

er han heldig? why? :p

Doh... Fordi han bare bor 100 meter unna deg vel.

synes mere synd på han fordi han bor så nærme meg jeg, men:P

jeg er ikke no moro å bo nærme:P bare spørr snurreleif han bor hos meg... å tror ikke han synes det er sååååå kult:P hihihi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
He he. Nice.

Jeg vandra rundt med søskenbarnet til en kompis og dama hans - som forøvrig er en gammel barndomsvenninne av meg - og plutselig sto jeg fremst på Meshuggah og hoppa rundt. Var digg ^^

Kom til å stumpe sigaretten min i nakken på en fyr, men han merka ingenting. Ene kompisen min slo til en anna fyr uten at han brydde seg :p

Hehe, festival! :p

Noen som imponerte deg a?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gocoo imponerte meg også. Lee scratch viste jeg var flink.

Fremdeles morsom å se Datasjur småflørte :D

Vet ikke om han *kom igjenom* Hadde et snev med håp på søndagen vi gutta,da Vaage var ikke å finne om morgnen,men han hadde reist hjem :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kom til å stumpe sigaretten min i nakken på en fyr, men han merka ingenting.

Så det var DEG?!

Yeah :p

Var det deg?

Og ser du ut som en tynn og hengslete 12 år gammel emo?

Flabba, det kan være fordi dere var kjærester? :p

eller fordi vi nå er superbestevenner? :p og det faktisk er supaaaah kult å være hjemme når han er der fordi vi er så kule? :p

Lenke til kommentar
eller fordi vi nå er superbestevenner? :p og det faktisk er supaaaah kult å være hjemme når han er der fordi vi er så kule? :p

Da burde han jo synes at det er "supaaaah kult" å bo der også da?

Då er pizzaen sett i omnen atter ein gong :)

Huff, må starte eit sunnare liv. Ikkje at eg legg noko på meg, men det er vel ikkje heilt optimalt for kroppen.

Du kan få noen kilo av meg...

Lenke til kommentar
Nop, faktisk ikkje. Berre nokre dritthøgtalarar kjøpt på netthandelen, Microlab :p Men høg lyd går fint å få til, det har eg erfart!
Høy lyd er ikkenoe stress! Høy og god lyd, derimot. Kan være stressende å få til...

Høy lyd får man alltid til. God lyd kan være en utfordring.
Er ikke bare "lyden" det kommer ann på om man skal ha god lyd. Rommet spiller også en stor rolle når det gjelder godt lyd.

Gud vet hvor mange penger jeg har lagt i lytterommet mitt. :(

Lenke til kommentar

Da burde han jo synes at det er "supaaaah kult" å bo der også da?

neinei for da var vi sammen... jeg er bedre på å være supaaaaaaaaaahbestevennen hans trur jeg:P

Lenke til kommentar
Du kan få noen kilo av meg...

Ja takk! Treng å kome over 20 i BMI :p Det er vanskeleg med ei høgd på nesten 2 m :)

Hylo: Her får eg berre høg lyd, absolutt ikkje god! Eller, det fungerar, men er langt frå perfekt. Berre nokre enkle små høgtalarar med ein sub som eg har på rommet. Greie å ha til laptopen

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...