Turtlis Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) hjelp!Jeg skal legge inn musikk på lillepodden min. (ipod shuffle) Og det er et gratis nedlastningsprob. jeg søren meg ikke kommer på hva heter..... Orker ikke å legge inn det tullet som fulgte med. Kan noen hjelpe meg? ephod var det jeg var på jakt etter!!! Takk gud for google, når min teflonhjerne svikter :!: Endret 6. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 http://www.skole.trondheim.kommune.no/eberg/ Hjemmesiden til barneskolen min ser fortsatt ut som noe fra 90-tallet Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det er komplett umogleg å drepa den diskusjonen mellom ateistar og kristne (eller dei somt trur at det er større krefter enn tilfeldighetar bak alt sammen). Kvifor ikkje tru på din teori om ein rosa drage?? Fordi det er berre noko non sense du har funne opp akkurat no. Gud og Jesus er noko det er skrive om i Bibelen, og noko ein høyrer om at folk får openbaringar om heile tida. Og ja, no vil du vel seie at "eg får openbaringar om at ein rosa drage har skapt universet, og vil at eg skal tru på han", men no er det slik at det finst uendeleg mange som har opplevd same type openberingar frå Gud, og det gjer det lettare å tru at det er ein Gud enn at det er ein rosa drage som står bak det heile. Anyhoo, denne diskusjonen er som sagt uendeleg då det finst to typar menneske her i verda: dei som trur, og dei som ikkje trur. Så eg vel å slutte diskusjonen her. Vart mykje diskusjon her no som hadde passa seg betre under religion og livssyn, men men. No veit eg ikkje heilt kva eg skal finne på, kjedar meg! Nesten alle venar og bekjente er reist på ferie eller liknande. Trur eg må ha meg ein joggetur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ugress er nå dritt! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ugress er nå dritt! Bandet eller grastypen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kan det ikke være begge? men var vel(u)gresstypen ja. Hater og luke ugress,det værste med sommerferien. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jodå, suger begge deler. Dreiv å luka mykje ugras før faktisk. Må pisse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Sjølingan har stor hage,så blir masse ugras til jeg kommer på besøk. Jeej Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fuckings mongoregn. Eg skal flytte til Kreta så snart eg har pengar nok, og er gamal nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Såvidt jeg vet regner det i Kreta også Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 I forhold til Vestlandet i Noreg er ALT betre Var igrunn ein heilt tilfeldig plass eg skreiv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 *gjespe og strekke seg* Jeg må ha blitt rimelig fucka opp etter Storåsfestivalen. Sover 12-14 timer i døgnet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har endelig fått satt LEDs under glassbordet mitt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har endelig fått satt LSDs under glassbordet mitt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 *gjespe og strekke seg* Jeg må ha blitt rimelig fucka opp etter Storåsfestivalen. Sover 12-14 timer i døgnet Hei! Takk for sist! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hmm... Nå ser jeg hvor skittent bordet mitt er *slå av lysene* Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Digger avataren din Datasmurf! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 *gjespe og strekke seg* Jeg må ha blitt rimelig fucka opp etter Storåsfestivalen. Sover 12-14 timer i døgnet Hei! Takk for sist! Neimen, halla. Skjer a? Digger avataren din Datasmurf! Takk for det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hehe, fint lite. Kommet deg etter Storås? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Så vidt, tror hjernen ligger igjen der et sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg