Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skyter meg snart. Jeg fatter ikke hvorfor disse maskinene ikke vil koble seg til det trådløse nettverket her på bruket. De får spørsmål om nettverksnøkkel og etter at denne er skrevet inn så blir man rett og slett ikke koblet til! Jeg blir sprø. Jeg har litt i overkant av 50 maskiner som må installeres innen 17 august, men det er liten vits hvis de ikke funker på det trådløse nettet. *rivesegihåret*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg skyter meg snart. Jeg fatter ikke hvorfor disse maskinene ikke vil koble seg til det trådløse nettverket her på bruket. De får spørsmål om nettverksnøkkel og etter at denne er skrevet inn så blir man rett og slett ikke koblet til! Jeg blir sprø. Jeg har litt i overkant av 50 maskiner som må installeres innen 17 august, men det er liten vits hvis de ikke funker på det trådløse nettet. *rivesegihåret*

Feilsøk da mann, begynn med å se hva som skjer om du skrur av krypteringen

Lenke til kommentar

Jeg har 4 forskjellige nett.

1 uten kryptering

1 gjestenett

1 nett som krever sertifikater

1 med kryptering

Alle nettene er oppegående da jeg har testet dem med denne maskina jeg nå poster med, de maskinene jeg nå ikke får til å koble opp får ikke koblet opp mot noen av de trådløse nettene. ;)

Lenke til kommentar

1 uten kryptering

1 gjestenett

1 med kryptering

Alle nettene er oppegående da jeg har testet dem med denne maskina jeg nå poster med, de maskinene jeg nå ikke får til å koble opp får ikke koblet opp mot noen av de trådløse nettene. ;)

Mac FTW

Lenke til kommentar

1 uten kryptering

1 gjestenett

1 med kryptering

Hørtes friskt ut da :p

Mac FTW

Ja, du er dum du :roll:

Lenke til kommentar
Irrasjonelle er vel mer riktig. Jeg vil si akkurat det samme om de som tror på troll, tusser, usynlige drager i garasjen osv. Så ja, jeg vi si at det er en meget bra og ikke minst korrekt påstand.

Ja, alle har jo sine tanker og meninger om ting. Selvfølgelig finnes det folk som deg som tror at alt er tilfeldig( hvordan liv oppsto på jorda, osv)

Personlig er jeg ikke superreligiøs, men jeg tror på en Gud.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at noe er tilfeldig, og akkurat derfor finnes det ingen Gud. Alt er kjemiske reaksjoner, i tid, og rom.

Jeg tror folk narrer seg selv når de ser for seg Gud. Tror det er kanskje det største problemet i Norge.

Jeg er åpen for at kjemiske reaksjoner i tid og rom som du sier, var starten på liv, men jeg tror det var en slags "kraft" bak det som satte det hele igang. Ikke en gammel mann med skjegg som begynte å bygge med legoklosser.

Og folk er heller kanskje ikke klare over hvor utrolig mye som skal til for at det skal oppstå liv. Selv har jeg ikke så utrolig mye kunnskap om det, men ifølge en dokkumentar på Discovery(eller National geograhic) så skulle det ganske mye til:P

Lenke til kommentar
Eg trur at visst det finst ein Gud, så er det umogleg for oss å skjøne korleis han har fått til alt. Har ikkje peiling på korleis me er blitt til, men må seia at Big Bang er no ein snodig måte å skapa alt dette her på. Eit stort smell liksom?

Nettopp. Big Bang er den mest kjente teorien om skapelsen av unniverset, mest fordi den er simplest tror jeg. Det finns utrolig mange, men de fleste er sykt kompliserte( stringteorien f.eks.)

Men det du sier er ett viktig poeng. Jeg tviler på at en stol har så mye peiling om snekkeren som bygde den.

Lenke til kommentar
Dere som mener dere har hatt en hard dag på jobb: Dere aner ikke hva dere snakker om. Er vel like før jeg blir lagt inn.

Hva har du gjort?

Jeg har rydda et jævla cd-rot. Blei noen kilo te søpla. Og jeg har skrevet veiledning, feilsøkt litt og drekt masse kaffe =]

Lenke til kommentar
Eg trur at visst det finst ein Gud, så er det umogleg for oss å skjøne korleis han har fått til alt. Har ikkje peiling på korleis me er blitt til, men må seia at Big Bang er no ein snodig måte å skapa alt dette her på. Eit stort smell liksom?

Nettopp. Big Bang er den mest kjente teorien om skapelsen av unniverset, mest fordi den er simplest tror jeg. Det finns utrolig mange, men de fleste er sykt kompliserte( stringteorien f.eks.)

Men det du sier er ett viktig poeng. Jeg tviler på at en stol har så mye peiling om snekkeren som bygde den.

Håpar personleg at det finnst ein Gud eg, og at me får evig liv i himmelen. Litt kjipt å tenkje på at livet er over når me døyr. Gjer dette meg kristen? Tja..

No veit ikkje eg kor mange kristne det er i verda, men trur det er ganske mange. Og det må jo bety noko at me bruker antall år etter kristus sin fødsel som tidsrekning.

Ville Vonca: Prøv å ta deg av Israelarar som skal ha overnatting i Bergen, DET er forferdeleg det!

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...