xersess Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Wrigglewriggle. Tviler på at det blir søte drømmer i natt gitt, meir i rettning sære, skumle. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg følger i xersess' forspot. Nattinatt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Får ikke sove Noen som har noen tips? Det står på og surrer ja. Er jo bare drittpremier der også, jo. Mobiler til 500 kroner, minnepenner og DVDer. oO De må jo ha syke inntekter på lureriet. Drittpremier nei? En gang holdt jeg på å vinne en t-skjorte som var tusjet på av selveste Adam fra Mess-TV Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Får ikke sove Noen som har noen tips? Du nyter dette, gjør du ikke? Drittpremier nei? En gang holdt jeg på å vinne en t-skjorte som var tusjet på av selveste Adam fra Mess-TV Wow! Det må jeg si ... Men sånn seriøst, jeg vant faktisk dansketur, hudpleie, gavekort på treningstøy og et kurs for røykestopp. Det var jo egentlig så ille. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God morgen kafeen. Jeg er ufattelig trøtt i dag, jeg forstår det bare ikke. Det kan hende at en medvirkende årsak er at jeg bare sov 5 timer i natt. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg skulle gitt gull og grønne skoger for fem timer. Jeg fikk kun 1 og en halv, og skal på jobb hvert øyeblikk Men god morgen til deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Du nyter dette, gjør du ikke? ja, så absolutt =) om det er en trøst, så fikk jeg ikke sove før langtuttinatt selv Wow! Det må jeg si ... Men sånn seriøst, jeg vant faktisk dansketur, hudpleie, gavekort på treningstøy og et kurs for røykestopp. Det var jo egentlig så ille. Regner med at du har brukt 4x verdien på å sende inn sms? Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg skulle gitt gull og grønne skoger for fem timer. Jeg fikk kun 1 og en halv, og skal på jobb hvert øyeblikk Men god morgen til deg. Jeg føler med deg for å si det sånn. Jeg hadde det slik når det ble slutt mellom meg og samboeren. Fikk ikke sove på ei uke. Så vidt jeg kan huske så var det veldig slitsomt. Jeg sitter på jobb nå, irriterer meg litt over at jeg ikke la meg litt tidligere i går, men i kveld så skal jeg gå å legge meg klokka 23:00. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Good morgen. Skal på jobb selv om ikke så altfor lenge. Vil sove. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morn. Er hos bestemor og bestefar. Vi får snart gjester av noe onkler og tanter og greier fra langt oppi nord. Da må jeg være sosial elns. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morn. Er hos bestemor og bestefar. Vi får snart gjester av noe onkler og tanter og greier fra langt oppi nord. Da må jeg være sosial elns. Hva er det med deg og komme her og si noe helt random hver gang du skriver? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morn. Er hos bestemor og bestefar. Vi får snart gjester av noe onkler og tanter og greier fra langt oppi nord. Da må jeg være sosial elns. Hva er det med deg og komme her og si noe helt random hver gang du skriver? Ja, jeg får vel begynne å introdusere meg, lese de 14 siste sidene, hilse pent og personlig på alle og sette meg dypt inn i samtalen og vente på tur mens andre skriver. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morn. Er hos bestemor og bestefar. Vi får snart gjester av noe onkler og tanter og greier fra langt oppi nord. Da må jeg være sosial elns. Hva er det med deg og komme her og si noe helt random hver gang du skriver? Ja, jeg får vel begynne å introdusere meg, lese de 14 siste sidene, hilse pent og personlig på alle og sette meg dypt inn i samtalen og vente på tur mens andre skriver. Hehe, ingenting galt med å dele små episodar i livet sitt Random posts ftw! Vakna akkurat av at ein på jobb ringte og lurte på om det gjekk an å køyre buss til Ørredalsfossen, at det går an. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morn! I dag ble jeg vekt av at mitt 11-12 år gamle søskenbarn sto og sparket, faktisk, i meg for og få meg opp. Den jentungen er vill, seriøst vill. 6 timer søvn FTW. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Morn! I dag ble jeg vekt av at mitt 11-12 år gamle søskenbarn sto og sparket, faktisk, i meg for og få meg opp. Den jentungen er vill, seriøst vill. 6 timer søvn FTW. Morn morn! Har vore bort i problemet. Eg har seriøst tidenes dilemma. Er sinnsykt trøtt, men også sykt svolten. What to do!? Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
FredH Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) God morgen alle sammen (gjeeesp) Skjønner hvordan det er å bli vekket uten å få nok søvn, lillesøtra mi har virkelig ikke noe bedre å gjøre xD Endret 6. august 2008 av FredH Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God morgen alle sammen (gjeeesp) Skjønner hvordan det er å bli vekket uten å få nok søvn, lillesøtra mi har virkelig ikke noe bedre å gjøre xD God morgon, og velkomen til diskusjon.no! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morn! I dag ble jeg vekt av at mitt 11-12 år gamle søskenbarn sto og sparket, faktisk, i meg for og få meg opp. Den jentungen er vill, seriøst vill. 6 timer søvn FTW. Morn morn! Har vore bort i problemet. Eg har seriøst tidenes dilemma. Er sinnsykt trøtt, men også sykt svolten. What to do!? Jeg spiste akkurat frokost. Anbefales om du er sulten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg