NikkaYoichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei. Dette er faktisk det absolutt sykeste jeg har sett. Psykedelisk musikk, med musestemmer, og de fargene som blinker i bakgrunnen. Dukkene ser ut som de er høye på noe helt annet enn Jesus eller julebrus. Jeg tipper at de som har laga det der hadde stappa i seg LSD eller en annen for for syre eller hallusigen(er). Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det stemmer! Hippy og psykedelisk! Auga på han brun-hårete! XD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ææ det der var jo faktisk ganske ekkelt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ææ det der var jo faktisk ganske ekkelt JA! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZDHSbrPZH4A Faen det særeste.... WTF Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZDHSbrPZH4A Faen det særeste.... Dude, what the fuck!!! Can you point your finger and do the twist!!! in my ass!!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) noen nerder som er våkne?? krise. skjermen min virker ikke. ser ikke hva jeg skriver omtrendt, defor orker jeg ikke å surfe på nett..spør her. hva heter det nedlastningsprog. jeg leter etter, til min lille søte Ipod. Det var utrolig lettvindt, og gratis. jeg får ikke til å legge musikken min på mappene som er på IPOD. vil ikke laste ned den tungvindte ipodgireia som fulgt med. takk for hjelp.. evt send PM om dere svarer sent. *loggersnartav*. Endret 6. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 min venninde kom på besøk nå med fine ting til meg fra ferien sin:D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God kveld. Jeg er ikke trøtt, og kommer til å sove vekk hele dagen i morra. Faen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God kveld. Jeg er ikke trøtt, og kommer til å sove vekk hele dagen i morra. Faen. godkvled:D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God kveld. Jeg er ikke trøtt, og kommer til å sove vekk hele dagen i morra. Faen. godkvled:D Flabba virker ihvertfall trøtt xD Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God kveld. Jeg er ikke trøtt, og kommer til å sove vekk hele dagen i morra. Faen. godkvled:D Flabba virker ihvertfall trøtt xD japp det er jeg:P ikke kan jeg sove lenge imorgen heller.. pga tannlegen.. .faen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har ingenting å gjøre imorgen, det betyr at jeg kan sove lenge Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har ingenting å gjøre imorgen, det betyr at jeg kan sove lenge drittunge:p Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Får ikke sove Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Får ikke sove Noen som har noen tips? Døgne! Eg er trøtt, trur eg sovnar om ca 3 min no. God natt kafé! <3 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Jo. Kanskje det ... Beste tipset hittil Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 MessTV er virkelig det mest masete programmet som fins. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg