Epower Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 En gang så jeg en blekksprut! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Man får håpe på det beste. Med den innstillingen klarer du deg vel overraskende bra? Klarer meg alltid jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 En gang så jeg en blekksprut! Var det spennende? Lenke til kommentar
Epower Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 En gang så jeg en blekksprut! Var det spennende? Ikke egentlig. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Klarer meg alltid jeg Utrolig hva slags håpløse forutsetninger man kan trosse med den rette innstillingen. Du gjør en god jobb vil jeg si Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Der sier du noe. Det kan vel være godt å slippe å drasse på det problemet? Jepp, det er klart. Min ser stor ut siden jeg er så liten, men det blir litt sånn: "Har du tenkt å putte den inn snart eller?" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke egentlig. Tenkte meg det. Blekkspruter er kjedelige. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Klarer meg alltid jeg Utrolig hva slags håpløse forutsetninger man kan trosse med den rette innstillingen. Du gjør en god jobb vil jeg si Meget mulig, jeg har falt ut så Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vet dere en måte for å finne ut hvem som har ringt en med skjult nummer, en dust kødderingte for litt siden, og nå vil jeg ringe å buste han Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp, det er klart. Min ser stor ut siden jeg er så liten, men det blir litt sånn: "Har du tenkt å putte den inn snart eller?" Den forstår jeg ... Men noen ganger må man vel lide seg igjennom litt mindre morsomme ting før det er mulighet for noe ordentlig moro. Like greit å bli ferdig med det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vet dere en måte for å finne ut hvem som har ringt en med skjult nummer, en dust kødderingte for litt siden, og nå vil jeg ringe å buste han Går ikke Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp, det er klart. Min ser stor ut siden jeg er så liten, men det blir litt sånn: "Har du tenkt å putte den inn snart eller?" Den forstår jeg ... Men noen ganger må man vel lide seg igjennom litt mindre morsomme ting før det er mulighet for noe ordentlig moro. Like greit å bli ferdig med det True, man har jo andre kroppsdeler som kan benyttes til å glede noen - heldigvis. Vet dere en måte for å finne ut hvem som har ringt en med skjult nummer, en dust kødderingte for litt siden, og nå vil jeg ringe å buste han Går ikke Jo, ring snuten og si at du akkurat ble truet på livet over telefonen. Det er såpass alvorlig at det er mulig at snuten faktisk ber om å få utlevert telefonlogg. Burde sette en liten støkk i bølla. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZDHSbrPZH4A Faen det særeste.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Men god natt. You wish ;* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jo, ring snuten og si at du akkurat ble truet på livet over telefonen. Det ble jeg på onsdag :o Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZDHSbrPZH4A Faen det særeste.... Nå får ikke jeg sove i natt, det er sikkert! CAN YOU POINT, YOUR FINGER AND DO THE TWIST!!!!! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hoho! Teletubbies var ikkje lengre sært liksom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg