Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, det er klart. Min ser stor ut siden jeg er så liten, men det blir litt sånn: "Har du tenkt å putte den inn snart eller?" :cry:

Den forstår jeg ... Men noen ganger må man vel lide seg igjennom litt mindre morsomme ting før det er mulighet for noe ordentlig moro. Like greit å bli ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Jepp, det er klart. Min ser stor ut siden jeg er så liten, men det blir litt sånn: "Har du tenkt å putte den inn snart eller?" :cry:

Den forstår jeg ... Men noen ganger må man vel lide seg igjennom litt mindre morsomme ting før det er mulighet for noe ordentlig moro. Like greit å bli ferdig med det :)

True, man har jo andre kroppsdeler som kan benyttes til å glede noen - heldigvis.

Vet dere en måte for å finne ut hvem som har ringt en med skjult nummer, en dust kødderingte for litt siden, og nå vil jeg ringe å buste han ;)

Går ikke

Jo, ring snuten og si at du akkurat ble truet på livet over telefonen. Det er såpass alvorlig at det er mulig at snuten faktisk ber om å få utlevert telefonlogg. Burde sette en liten støkk i bølla. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...