Eplefe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prøv med too late, Chokke. x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prøv med too late, Chokke. x) En o fra eller til har aldri drept nooen. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 EdinhoBIH: 50 år gammel mann fra bygda. Gir meg ut for å være ei ungjente for å lokke til meg gutter for litt kos bak låven. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 FAEN!!!! Hahhahaha:P Hvem? Hvem? Hvem? Hvem? Hvem? Hvem? Hvem? tihi EdinhoBIH: 50 år gammel mann fra bygda. Gir meg ut for å være ei ungjente for å lokke til meg gutter for litt kos bak låven. Er det dyr i låven da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 God. Selv jeg begynner å bli lei av flørting i Kaféen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 EdinhoBIH: 50 år gammel mann fra bygda. Gir meg ut for å være ei ungjente for å lokke til meg gutter for litt kos bak låven. Hei, jeg heter Finn og får den ikke inn. Stakkars Knut, han får den ikke ut . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 God. Selv jeg begynner å bli lei av flørting i Kaféen. Nammen er du sjalu du daaaa dakar Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nammen er du sjalu du daaaa dakar Sjalu? Jeg var vel den som gjorde det mest. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 EdinhoBIH: 50 år gammel mann fra bygda. Gir meg ut for å være ei ungjente for å lokke til meg gutter for litt kos bak låven. Hei, jeg heter Finn og får den ikke inn. Stakkars Knut, han får den ikke ut . Hei, jeg heter Jan og bruker banan Stakkars Per, det er kun banan han ser . Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Er det dyr i låven da? Eneste dyret som finnes i mils omkrets er dette villdyret _______________________________________________________________________ Flørting? Nei. Er absolutt ikke det jeg driver med Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Nammen er du sjalu du daaaa dakar Sjalu? Jeg var vel den som gjorde det mest. Med gutter ja =] Er det dyr i låven da? Eneste dyret som finnes i mils omkrets er dette villdyret Jeg tar sjansen Endret 5. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 EdinhoBIH: 50 år gammel mann fra bygda. Gir meg ut for å være ei ungjente for å lokke til meg gutter for litt kos bak låven. Hei, jeg heter Finn og får den ikke inn. Stakkars Knut, han får den ikke ut . Hei, jeg heter Jan og bruker banan Stakkars Per, det er kun banan han ser . Hei, jeg heter Mette, jeg liker fette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei, jeg heter Jan og bruker bananStakkars Per, det er kun banan han ser . Men hva med Truls? Uten puls. Lille Bengt er ballesprengt . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 God. Selv jeg begynner å bli lei av flørting i Kaféen. Hold ut Pusur! Du overlever nok! Eller Q.Q Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 EdinhoBIH: 50 år gammel mann fra bygda. Gir meg ut for å være ei ungjente for å lokke til meg gutter for litt kos bak låven.Hei, jeg heter Finn og får den ikke inn.Stakkars Knut, han får den ikke ut . Hei, jeg heter Jan og bruker banan Stakkars Per, det er kun banan han ser . Hei, jeg heter Mette, jeg liker fette. Hei, jeg er ei Fette, spis dere mette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er alltid så kjekt med nye jenter som kommer inn å spiller omg..im a girl, let's zyber now !!11!1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er alltid så kjekt med nye jenter som kommer inn å spiller omg..im a girl, let's zyber now !!11!1 Det er den eneste tingen som ikke har forandra seg siden jeg kom hit tror jeg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gisle, er du på msn eller? Du har ikke godtatt meg enda.. *snufs* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er alltid så kjekt med nye jenter som kommer inn å spiller omg..im a girl, let's zyber now !!11!1 Jenter som fisker etter kommentarer er jo alltid litt morsomme, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg