Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg innser at min noe arrogante humor ikke slår ann idag:P Du vil raskt finne ut at arrogant humor generelt funker dårlig. Funker det da =) Nja. Kommer an på hvordan det blir brukt ... er ikke alle som får frem humoren i det Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Så lenge folk skjønner det er kødd, er alt bra;D Da håper jeg at du skjønner at jeg verken er jente eller heter Marthe Jævelig synd:P Var vel lite håp fra starten av, men hadde vært kult:P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nja. Kommer an på hvordan det blir brukt ... er ikke alle som får frem humoren i det Det blir brukt perfekt, alle elsker meg når jeg bruker det, raWr Btw: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jævelig synd:P Var vel lite håp fra starten av, men hadde vært kult:PVille Vonca er jente. Prøv deg på henne. Edit: Var jeg slem nå? Endret 5. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Godnatt kafé. Jobb imorgen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nja. Kommer an på hvordan det blir brukt ... er ikke alle som får frem humoren i det Enda færre forstår den . Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Edit: Var jeg slem nå? Not at all. Du er Dr. Love. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Nja. Kommer an på hvordan det blir brukt ... er ikke alle som får frem humoren i det Det blir brukt perfekt, alle elsker meg når jeg bruker det, raWr Btw: :!: :!: :!: Alle untatt emojentene i klassen aksepterer meg. Jeg plager dem litt...Men de har begynt å skjønne at jeg egentlig er en grei kar:P Endret 5. august 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ville Vonca er jente. Prøv deg på henne. Edit: Var jeg slem nå? Haha, tror jentene her får mye PM's (nei ikke PMS jeg snakker om) og slikt Ja, du er bad Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal lage en kvinnelig bruker en gang og sjekke. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Edit: Var jeg slem nå? Not at all. Du er Dr. Love. You're damn right. WHO'S THE MAN? SHAFT YOU'RE DAMN RIGHT! Pepsico: Oje. Ville Vonca: Beklager så mye. EdinhoBIH: Du bare sier det sånn at du får deg noe, capish? Aww, jeg elsker å redigere. Endret 5. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det blir brukt perfekt, alle elsker meg når jeg bruker det, raWr Btw: :!: :!: :!: ... haha Ville Vonca er jente. Prøv deg på henne. Edit: Var jeg slem nå? Litt, så Enda færre forstår den . Der sier du noe. Men noen ganger er det andres reaksjoner som blir det morsomme Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nytt bruktmarked-beta jo. Old Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det blir brukt perfekt, alle elsker meg når jeg bruker det, raWr Btw: :!: :!: :!: ... haha Snakker vi date? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ville Vonca: Beklager så mye. Jeg overlever nok ... PepsiCo: Så briljant var det vel ikke? Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg overlever nok ... Det skulle bare mange. Jeg var hyggelig idag, det var fett. Tilogmed konduktøren ble forbløffet. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Huff og huff:P Endret 5. august 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ville vonke...asl? Hvem? :S Endret 5. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Huff og huff:P TOO LATE! Red: 2 l8 Hæ? Endret 5. august 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg