Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Damn. Lurer på hva som har blitt av Linn Christin. Hun heter Light Alba nå. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Intarweab, where boys are boys, girls are men and little girls are FBI-agents. quote fra chan? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Seriøst bildet ditt er hel likt. Jeg har dessverre ikke et bilde av henne her og nå mn en gang så skal jeg definitivt poste det. Hawtness. Hvor bor hun? Okei, jeg spurte etter msn først. loooool er du helt mongo eller du veit at det er hu der berta i lost in transaltion Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du innser at du svarte akkurat det samme som meg? xD :!:Vil absolutt ikke være singel. Har jo Hanne, da... xD Det var en typisk meg-ting å si da.Og hanne får du holde deg unna. Han er jo soss, da. Er jeg vel ikke. Fikk ikke treretters middag i går en gang. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet at han er gutt, men han har periodevis vist en del homotendenser i SO (som alle andre ) Altså, du har ikke sett homotendenser om du ikke var på #SO i sommer ^^, Hellemyr: Ja, det er delicious copypasta fra chan (: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) loooool er du helt mongo eller du veit at det er hu der berta i lost in transaltion Schnell... Det er slike svar som får folk til å bli negativt innstilt. Oo Endret 13. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det finnes ikke jenter på internett.Rpp says different! Ingen som er jenter før de poster bilder av betydelig mer enn ansiktet. Og selv da er fremdeles trap-potensialet til stede. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 loooool er du helt mongo eller du veit at det er hu der berta i lost in transaltion Do you have the attention-span of a goldfish? Vi snakker om kusinen til Batnobbit. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 xD Det var en typisk meg-ting å si da.Og hanne får du holde deg unna. Hanne holder seg ikke unna meg. Det er en veldig meg-ting å si også. >.< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 loooool er du helt mongo eller du veit at det er hu der berta i lost in transaltionAlle så at det var snakk om en slektning som lignet da. Eller unnskyd. Alle med leseevner og/eller hjerne så det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hallo! Tha Pants be back! Hva skjer på keféen? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 åja sorry da ,trodde dere mente hu berta på avatraren til skratsad Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det ei fra Lost in transaltion... Arg.. Dummet meg ut nå ja ¨ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hanne holder seg ikke unna meg. Det er en veldig meg-ting å si også. >.<Du får fortelle henne om de fine reglene, så holder hun seg sikker unna. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 åja sorry da ,trodde dere mente hu berta på avatraren til skratsad Vel, da kan det lønne seg å lese noen innlegg oppover, vel? Eller bare lese de innleggene som du quotet korrekt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Damn. Lurer på hva som har blitt av Linn Christin. Hun heter Light Alba nå. Ja, det fikk jeg med meg, men er hun aktiv på forumet? Har hun vært i forumkafeen? Hører folk noe fra henne? Og har hun et søskenbarn på forumet? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du får fortelle henne om de fine reglene, så holder hun seg sikker unna. Jeg ville ikke veddet på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det ei fra Lost in transaltion... Arg.. Dummet meg ut nå ja ¨ Scarlett Johannson. Jeg driter i henne, hvis kusinen din ligner skal jeg ha msnen hennes e.l.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 åja sorry da ,trodde dere mente hu berta på avatraren til skratsad loooool er du helt mongo eller ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg vet at han er gutt, men han har periodevis vist en del homotendenser i SO (som alle andre ) Altså, du har ikke sett homotendenser om du ikke var på #SO i sommer ^^, Hellemyr: Ja, det er delicious copypasta fra chan (: Ehh, jo? Bare spør Steffy og Freddy. Evt. Tomat-ulf<3 Endret 13. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg