henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg har aldri sprunget Cooper eller 3k. Men har sprunget 1000 m. på 2.50. *stolt* Jeg hadde sikkert brukt seks minutter eller noe slikt. Jeg tror jeg greide rundt 2000 på 12 minutterstesten (er det det som er Cooper?). Endret 5. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg tok 3000 metern på 12 et eller annet hadde bare for treigt tempo fant jeg ut. kunne greit klart å øke litt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg tok 3000 metern på 12 et eller annet hadde bare for treigt tempo fant jeg ut. kunne greit klart å øke litt. Gratulerer, du løper en og en halv ganger så langt som meg på samme tiden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gud hjelpe jeg er trøtt... Er det lov å legge seg allerede nå? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gud hjelpe jeg er trøtt...Er det lov å legge seg allerede nå? nei:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ingen å skate med :o en skal på jobb kl 3 i natt, en bare sover nå fordi han er slapp, en annen er opptatt med gud veit hva, samma med ei annen, og han siste er i gjøvik ellerno. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gud hjelpe jeg er trøtt...Er det lov å legge seg allerede nå? nei:P Da får du herved oppgaven med å holde meg våken. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da får du herved oppgaven med å holde meg våken. Smelt en halv mørk sjokoladeplate og hell det opp i en halv kopp kaffe. Hell så en halv kopp Red Bull oppi koppen og følg på med en dæsj Pepsi Max. Drikk. Gjenta instruksjonene hvert femtende minutt. Pass på for hjertebank. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Smelt en halv mørk sjokoladeplate og hell det opp i en halv kopp kaffe. Hell så en halv kopp Red Bull oppi koppen og følg på med en dæsj Pepsi Max. Drikk. Gjenta instruksjonene hvert femtende minutt. Pass på for hjertebank. Hvorfor gjøre noe enkelt komplisert? Hva hjelper det å blande de egentlig? Hvert femtende minutt høres litt overkill ut. Endret 5. august 2008 av chokke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gud hjelpe jeg er trøtt...Er det lov å legge seg allerede nå? nei:P Du har nå to stk personer du skal holde våken. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Shit! Har dere sett hvordan luften er i beijing? Det ser ut som luften er konstant tåke. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Herregud, leser folk alt alvorlig nå for tiden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Herregud, leser folk alt alvorlig nå for tiden. Vi har ikke humor og vår skjebne er å knuse alle forsøk på morsomheter. Blasfemi, rapportert. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Herregud, leser folk alt alvorlig nå for tiden. Blablabla. Haha. Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Shit! Har dere sett hvordan luften er i beijing? Det ser ut som luften er konstant tåke. link? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kan jeg loke med dere? Jeg har lite å gjøre:D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Blablabla. Haha. Jeg evner ikke å se hva du ler av. Ergo det er ikke morsomt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gratulerer med dagen, fredrikpusen <3 Jeg er i Paris igjen. Ankom loerdags kveld. Soendag vaakner jeg med influensa. Snakker om flaks =( Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Blablabla. Haha. Jeg evner ikke å se hva du ler av. Ergo det er ikke morsomt. Helt riktig. Shika, www.tv.sharp37"lcd.nrk Skal finne bilde. Kan jeg loke med dere? Jeg har lite å gjøre:D Det er bare til å loke i vei det! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nice. Det her er vel som en litt dårlig form for msn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg