Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dritt, får ikkje synkronisert mp3-en med i-Tunes. Møkka mp3, må få med i-pod
Øøh. Du finner det ikke litt logisk at du ikke får synkronisert en ikke-apple mp3 med et apple-synkroniseringprogram? Du må nok synke iPoden din med andre program, gitt. Det pleier å finnes noe for din mp3, med mindre du bare legger filene inn på mp3-en manuelt.
Lenke til kommentar

Det jeg ikke fordrar med iTunes er at det navnsetter sangene etter ID3-infoen i mp3'ene, ikke filnavnet. Jeg har tydeligvis noen MP3 som ikke har ID, da merkes de ikke i hele tatt på ipoden, havner i feil folders, eller den splitter en plate i 3 folders med 3-4 låter i hver. Eller rett og slett bare hopper over enkelte låter på liveplater e.l. Irritasjon.

Lenke til kommentar
Dritt, får ikkje synkronisert mp3-en med i-Tunes. Møkka mp3, må få med i-pod
Øøh. Du finner det ikke litt logisk at du ikke får synkronisert en ikke-apple mp3 med et apple-synkroniseringprogram? Du må nok synke iPoden din med andre program, gitt. Det pleier å finnes noe for din mp3, med mindre du bare legger filene inn på mp3-en manuelt.

Jau, dritt for det. Hehe, men fann logikken i det ja.

Det regnar i strie straumar! No drit eg i mp3-en og kastar meg ut i våte omgivelsar!

Lenke til kommentar
Det regnar i strie straumar! No drit eg i mp3-en og kastar meg ut i våte omgivelsar!

Go now, young padawan. Go and serve your master.

Hm, det begynte å regne her også nå nettop. Lurer på om ikke Zapticon bor her et sted. :hmm:

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Haugesund ja, då bur nok ikkje me i heilt same region. Nåvel, er ikkje meir enn 4 timar unna då. Westcoast!

Har jogga alt for lite i sommar, ikkje bra. Trur eg skal fortsetja med oppsettet eg hadde no: Jogge 5-10 min, 20 push ups, jogge igjen, 20 push ups, jogge. Deretter ein stopp i jogginga, og ei lita økt med sit ups og push ups. Så er det intervalljogging tilbake.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Haugesund ja, då bur nok ikkje me i heilt same region. Nåvel, er ikkje meir enn 4 timar unna då. Westcoast!

Har jogga alt for lite i sommar, ikkje bra. Trur eg skal fortsetja med oppsettet eg hadde no: Jogge 5-10 min, 20 push ups, jogge igjen, 20 push ups, jogge. Deretter ein stopp i jogginga, og ei lita økt med sit ups og push ups. Så er det intervalljogging tilbake.

Jeg kjører hardt intervall 3 dager i uka. 6 min oppvarming - [4 min max, 2 min pause] x 5 - nedtrapping. Begynner å komme i grei form :)

Westcoast!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor lang tid jeg bruker på tusenmeteren nå, jeg. :!:

Tusenmeter? Det har eg aldri sprunge. Kupertest og 3000-meter! Det beste på 3000 var vel 10:45 trur eg. No hadde eg sikkert klart minst 12:00!

Haha, 30 min på 1000 meter? Då spring du 2 km/t :)

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Tusenmeter? Det har eg aldri sprunge. Kupertest og 3000-meter! Det beste på 3000 var vel 10:45 trur eg. No hadde eg sikkert klart minst 12:00!

Error: Me does not understand.

Jeg har aldri sprunget Cooper eller 3k. Men har sprunget 1000 m. på 2.50. *stolt*

Lenke til kommentar

Error: Me does not understand.

Jeg har aldri sprunget Cooper eller 3k. Men har sprunget 1000 m. på 2.50. *stolt*

ERROR: Overload! Brain anurism!

Lenke til kommentar
har sprunget 1000 m. på 2.50. *stolt*

Blitt jaget av veps igjen? :p

Okse denne gangen ;)

ERROR: Overload! Brain anurism!

Altså, nå hadde jeg sikkert klart minst 12.00 - som om det er positivt. Jeg bare ser at den kan feiltolkes, da må man jo rette litt på den.

Brain temperature: Good. AKA. 37,6

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...