Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du er klar over at demille har pupper og innovertiss? Da forstod jeg hva som var problemet med det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Men Tee_C, Nr. 1 veier fremdeles opp for nr. 2. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jo, gjør vel egentlig det. Kos^^ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Du er klar over at demille har pupper og innovertiss? Da forstod jeg hva som var problemet med det. Ja ja, veit ho er jente. Ligg så naturleg for meg å skrive "han" nesten uansett på diskusjon.no Eg vurderar å sjå ein film no. Nokre som har sett Stardust? Forresten, korleis fungerar multiquotefunksjonen? Alt eg ikkje veit Endret 5. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei, ta deg en joggetur istedenfor! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Forresten, korleis fungerar multiquotefunksjonen? Alt eg ikkje veit Jeg fant ut for cirka 10 sek siden. Trykke på "+ Siter"-knappen under hvert innlegg du vil sitere så det blir rødt, så trykker du på "Svar nå" øverst/nederst på siden. Flott å finne ut av dette. Jeg som alltid svarte på flere sitater ved å åpne flere vinduer på en gang og kopiere og lime... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg stakk,skal bade med venner på Grønnlandskjæret. Bye Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) I rest my case hehe tihi Du er klar over at demille har pupper og innovertiss? Da forstod jeg hva som var problemet med det. Men Tee_C, Nr. 1 veier fremdeles opp for nr. 2. Jo, gjør vel egentlig det. Kos^^ Nei, ta deg en joggetur istedenfor! God idé! Trur faktisk eg skal gjere det. Gler meg allereie. Forresten, korleis fungerar multiquotefunksjonen? Alt eg ikkje veit Jeg fant ut for cirka 10 sek siden. Trykke på "+ Siter"-knappen under hvert innlegg du vil sitere så det blir rødt, så trykker du på "Svar nå" øverst/nederst på siden. Flott å finne ut av dette. Jeg som alltid svarte på flere sitater ved å åpne flere vinduer på en gang og kopiere og lime... Takk A-Jay! Har kopiert og limt mykje sjølv. Jeg stakk,skal bade med venner på Grønnlandskjæret. Bye Yey! Multiquote! Endret 5. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 WHY! Enkelte skulle ikke hatt lov til å lære sånt Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 WHY! Enkelte skulle ikke hatt lov til å lære sånt Det skal vere spørjeteikn etter eit "why". Kjem alltid til å bruke sitatknappen no, istadenfor å trykke på "svar" på dei enkelte innlegga Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Herregud, Zapticon, ikke oppfør deg som jeg gjorde. Jeg fikk til slutt streng beskjed av moderator om å slutte. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Greit, skal oppføre meg, veit det er forbanna irriterande med sånt. No er det joggetur! Er berre glad Immanuel_kant ikkje vanker i denne tråden. Endret 5. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 To gongar no har eg kjøpt ein Extra tyggispakke type raspberry der papiret rundt tyggisane er blå og ikkje raude som dei pleier å vera. Har eg vunne noko tru? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, sikkert en tur til Willy Wanka's tyggisfabrikk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, sikkert en tur til Willy Wanka's tyggisfabrikk. Han har ikkje tyggisfabrikk, men godterifabrikk/sjokoladefabrikk. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mmmm, Big One Restaurant i ovnen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Yey! Multiquote! Var ikke det åpenbart med en gang? n00b Ah, ingenting er som dusjen etterpå^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Willy Wonka har sjokoladefabrikk..men Willy Wanker har tyggisfabrikk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Yey! Multiquote! Var ikke det åpenbart med en gang? n00b Ah, ingenting er som dusjen etterpå^^ Nei, var ikkje så åpenbart som det kanskje burde vore Eg har spart min joggetur til mp3-en er klar med ferske songar! Willy Wonka har sjokoladefabrikk..men Willy Wanker har tyggisfabrikk. Ah, my bad. Trudde berre du hadde skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg