Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det er flaut fordi jeg sank ned på et nivå way below vanlig. Situasjonen inkluderer meg, samt min far. Trenger dere flere hint før jeg graver meg et hull i bakken? I told you so. *grave* Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er flaut fordi jeg sank ned på et nivå way below vanlig. Situasjonen inkluderer meg, samt min far. Trenger dere flere hint før jeg graver meg et hull i bakken? I told you so. *grave* ja? du må fortelle hele og fulle historien:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 inneholder historen ordene naked skin så trenger han ikke det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det blir toobad. inneholder historen ordene naked skin så trenger han ikke det. *graave* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ballus besudlet seg selv i det øyeblikket faren kom intetanende inn. Skjer ofte det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det blir toobad. inneholder historen ordene naked skin så trenger han ikke det. *graave* neimen stakars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 er man mann skjønner man hva menn graver for. (4 menn i en setning ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg sank laaavt! For å sette det i perspektiv, på lørdag hadde jeg sex. SYNKE LAAAVT! Jeg kjedet meg. Altså, hadde jeg vært 14 år og i stemmeskiftet hadde det ikke vært så fælt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg sank laaavt! For å sette det i perspektiv, på lørdag hadde jeg sex. SYNKE LAAAVT! Jeg kjedet meg. Altså, hadde jeg vært 14 år og i stemmeskiftet hadde det ikke vært så fælt. Du er nå bare 17 da, om det er til noe trøst. Sex er kjekt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Du er nå bare 17 da, om det er til noe trøst. Sex er kjekt. Litt trøst er det. Allikevel. Ja, men må inrømme at jeg liker det bedre når er mer enn én person innblandet. Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hadde vært verre om du hadde sex alene. hahahahahahaha Edit:thihi,las din edit nå Endret 5. august 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Blablabla. Haha, godt du så den iallefall. Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Not yet. hadde vært ENDA verre om du var kvinne. Onanere foran far sin er noe mange opplever Ballus EDIT:hehe,øverst på ny side Endret 5. august 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Not yet. hadde vært ENDA verre om du var kvinne. Onanere foran far sin er noe mange opplever Ballus EDIT:hehe,øverst på ny side You evil, evil person!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er lei! Vil hjem. Ikke mer jobb! Men så var det den lønna man er så avhengig av da... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Onanere foran far sin er noe mange opplever Ballus EDIT:hehe,øverst på ny side Jeg tror egentlig ikke det er så ille. Ingen av partene kommer til å prate noe særlig om det senere, uansett. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hadde Ballus sex med faren sin? Anyroad; JEG HAR KJØPT MEG LOMMELERKE! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er lei! Vil hjem. Ikke mer jobb!Men så var det den lønna man er så avhengig av da... det blir jo penger... og penger er fint:D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror egentlig ikke det er så ille. Ingen av partene kommer til å prate noe særlig om det senere, uansett. True, har aldri sett et mer sjokkert uttrykk. Han forlot huset på flekken. Hadde vært værre om det hadde vært mamma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg