Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forsvaret kan det med å skremme folk. "Du vil ikke bli innkalt til førstegangstjenesten frem til våren 2009." Klarte å overse ikke :wee: .
Synd, du ville ha gått glipp av et jævlig artig år. Jeg savner forsvaret :(

Jeg savner også forsvaret! Kuleste tiden i hele livet mitt de 6 månedene jeg var på værnes. Nå går jeg bare og venter på neste repøvelse :p

Lenke til kommentar

Jo, takk for oppmuntringa, håper også det går bra. Saken er jo den at jeg bor i utlandet (ikke så langt unna, i Norden faktisk), så det blir en smule vanskeligere for meg å få nye venner igjen, men hvem vet. Fölte meg så trygg på mitt forrige hjemsted (hadde ikke så mange venner, tre-fire jeg traff ganske ofte, men de forblir nok mine venner for livet), om jeg hadde en dårlig dag på skolen kunne jeg alltid se fram til å treffe kompisene mine - prate med de, gå på byen eller se film. Den tryggheta föler jeg blir borte nå, selv om de sverger at vi kommer til å besöke hverandre titt og ofte.

Jaja. Jeg frykter nå alltid det verste, uansett hva det gjelder. For å "sikre" meg den tryggheta tenker jeg i svake öyeblikk å söke på skole der de bor, bare for å bo näre de (selv om jeg er ganske usikker på den utdanninga som tilbys der i byen). Faktisk er jeg litt usikker på hva f*** jeg skal bli her i livet. Kjennes som om jeg ikke har noen identitet. Noen hevder at det skyldes min barndom/ungdomsåra. Gikk gjennom et helvete da, uten at jeg vil gå innpå detaljer her i tråden. Blir bare så redd av og til. Vil at alt skal klaffe for en gangs skyld. Klarer ikke å nyte "öyeblikket", stresser alltid med å nå et mål (jobb, fast inntekt, utdannelse o.l.). Attpåtil stresser jeg nå med at jeg snart er 25 år gammel. Föler meg ikke stort eldre enn en 20-åring. Ble litt rotete dette innlegget, men en klapp på skulderen til de som leste det. For å oppsummere så er det vel usikkerhet ang. utdannelse samt flyttinga jeg gruer meg mest til. Er i Norge nå (jobber her i sommer), men blir å dra hjem igjen neste tirsdag. Det blir med litt vemod, men jeg får iallfall to og en halv uke med ferie för skolestart. Da skal jeg blant annet treffe bestevennene mine og väre med de i over en uke. Det ser jeg veldig frem til!

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Jeg flytter om 9 dager. Litt scary, men tror det blir win.

Det blir litt i gokk mann...:p

Lødingen, verdens navle ^_^

Jeg VET at det er gokk! Alle sier det, jeg VET det! Men jeg har en bensinstasjon i gåavstand, og jeg kan røyke inne. It's all good.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...