Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har ikke du kjæreste da? Jo.. ikke her, som Ngz sier. *Gi medfølelse til* Slå dem fra meg. Gjorde det i går.... Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Du har all min sympati. Takk. Spørre dem om du også kan være med? Ellers takk. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har ikke du kjæreste da?Jeg sitter dessverre ikke ved siden av henne. Aha Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Niks, for du har allerede en å gjøre sånt på, i motsetning til flere her. Men han er jo ikke her. Andre kan jo egentlig kose på hvem som helst. Oo Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Pleier vaneligvis og vær snill med katta men så tidlig om morgenen så er det ingen nåde. Jeg smelte foresten døren så hardt igjen at begge mine katter hoppet høyt opp i lufta... Jeg trenger virkelig søvn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ? Det finnes ikke jenter på internett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ? Det medfører riktighet. NgZ er da gutt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aids: Har ei kinovenninne som jeg ser filmer med en gang i blandt. Og nå blir det "The Golden Compass" elns på Eldorado ^^,Hva skal du og Tomat-Ulf se? Du levande, tror jeg. Skal la han bestemme. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ? Det finnes ikke jenter på internett. Ikke ødelegg!!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men han er jo ikke her. Andre kan jo egentlig kose på hvem som helst. OoDu vil heller være singel? Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ?Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet at han er gutt, men han har periodevis vist en del homotendenser i SO (som alle andre ) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Jeg vet nøyaktig hvordan det er... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det finnes ikke jenter på internett.Rpp says different! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men han er jo ikke her. Andre kan jo egentlig kose på hvem som helst. OoDu vil heller være singel? Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ?Det medfører riktighet. Du innser at du svarte akkurat det samme som meg? xD :!: Vil absolutt ikke være singel. Har jo Hanne, da... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Du er jente ja? Og kjæresten til NgZ? Det finnes ikke jenter på internett. Finnes bare gutter og ikke gutter? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet at han er gutt, men han har periodevis vist en del homotendenser i SO (som alle andre ) Han er jo soss, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet at han er gutt, men han har periodevis vist en del homotendenser i SO (som alle andre )Har jeg vel ikke. Ikke sammenliknet med andre her. Bare onde rykter L4r5 og paien setter ut om pm som aldri har blitt sendt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Intarweab, where boys are boys, girls are men and little girls are FBI-agents. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det finnes ikke jenter på internett.Rpp says different! RPP is an illusion. *jedi-hand-movement* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Damn. Lurer på hva som har blitt av Linn Christin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg