Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puuuuuuuuh

Forsvaret kan det med å skremme folk. "Du vil ikke bli innkalt til førstegangstjenesten frem til våren 2009." Klarte å overse ikke :wee: .

God morgen.

Nammefrokost på vei, er egg veldig sunt? Tenkte litt pasta, litt bacon og mye egg.

Lenke til kommentar
Det ville jeg hoppet over, de har en tendens til å FAAAAAAAAILLL - ikke spør meg hvorfor, men bare oppdater i BIOS :p
Du har en tendens til å phaile :wee:

Neida, gikk helt ok det, helt smertefritt akkurat som sist :)

Så var det resten av driverene...tralalalala..

Forsvaret kan det med å skremme folk. "Du vil ikke bli innkalt til førstegangstjenesten frem til våren 2009." Klarte å overse ikke :wee: .
Synd, du ville ha gått glipp av et jævlig artig år. Jeg savner forsvaret :(
Lenke til kommentar
Det ville jeg hoppet over, de har en tendens til å FAAAAAAAAILLL - ikke spør meg hvorfor, men bare oppdater i BIOS :p
Du har en tendens til å phaile :wee:

Neida, gikk helt ok det, helt smertefritt akkurat som sist :)

Så var det resten av driverene...tralalalala..

Den gangen en BIOS-oppdatering feiler kommer du til å si noe helt annet lover jeg deg :)

Lenke til kommentar

Begynner å få litt panikk her. Om noen uker er det skolestart og jeg skal etablere meg i en helt ny by der jeg ikke kjenner noen. Föler meg nervös og alene allerede. Kjipt å flytte når man har klart å få så gode vener på sitt gamle hjemsted. Håper det går bra, og at jeg ikke mistrives helt jävlig. Blir jo å se mine gamle venner, men det er fire timers togtur mellom de to byene. :no:

Lenke til kommentar
Den gangen en BIOS-oppdatering feiler kommer du til å si noe helt annet lover jeg deg :)
Nekjda...er ikke store problemet det...har vært med på det før og da var det ikke store saken. En har sine metoder ^^

Sidious: Er alltid kjekt med noe nytt. Det skader aldri. Du kommer nok til å få et flott år skal du se =)

Endret av B-Real
Lenke til kommentar
Begynner å få litt panikk her. Om noen uker er det skolestart og jeg skal etablere meg i en helt ny by der jeg ikke kjenner noen. Föler meg nervös og alene allerede. Kjipt å flytte når man har klart å få så gode vener på sitt gamle hjemsted. Håper det går bra, og at jeg ikke mistrives helt jävlig. Blir jo å se mine gamle venner, men det er fire timers togtur mellom de to byene. :no:

Føler med deg mann. Kjenner faktisk flere i samme situasjon selv. En av mine beste venner flytta til Oslo her om dagen og kjenner nesten ingen der. Jeg flytter i mårra og kjenner absolutt ingen ditt jeg skal heller...

Men sånn er livet. Venner kommer og venner går. Blir vel å miste kontakten med endel og sansynligvis få noen nye venner også. Ordner seg alltid til slutt :)

Lenke til kommentar

Venner kommer å går...en har de sjelden hele livet igjennom. På en måte er jeg glad at jeg har kvittet meg med en del av vennegjengen som jeg hadde...det har blitt så ufattelig mye roligere i livet mitt og mindre pes...

Gruer meg litt til en skal flytte på meg egentlig..det kommer til å bli rart..men men...en får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Slipper du å gå i militæret?

Det vet jeg ikke, men ikke før neste år isåfall.

Pyse. Militæret er for ekte mannfolk!

Deg om det.

Synd, du ville ha gått glipp av et jævlig artig år. Jeg savner forsvaret :(

I år så vil jeg si at førstegangstjenesten hadde passet dårlig. Neste år, gudene vet.

Lenke til kommentar
Jeg flytter om 9 dager. Litt scary, men tror det blir win.

Det blir litt i gokk mann...:p

Lødingen, verdens navle ^_^

Da trør jeg til sentrum en tur, skal innom kirkekontoret å melde meg ut og stikke innom NAV en tur også og få meg en time der også. Kanskje en skal ha ordnet tannlegetime også...en får se litt hva en orker å gjøre. Og der sto brodern opp...lol.

I år så vil jeg si at førstegangstjenesten hadde passet dårlig. Neste år, gudene vet.
Noe du burde få med deg,virkelig. En av de beste årene i livet mitt.
Lenke til kommentar
Da trør jeg til sentrum en tur, skal innom kirkekontoret å melde meg ut og stikke innom NAV en tur også og få meg en time der også. Kanskje en skal ha ordnet tannlegetime også...en får se litt hva en orker å gjøre. Og der sto brodern opp...lol.

YOU BASTARD! :cry:

Tjener man penger på det?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...