Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

JEg har sprekt trommeihnna 2 ganger. Første gangen var når jeg var tre og da var det hull der til jeg ble 9 da den plutselig grodde av seg sevl (woot) så gikk det ett år eller noe og den sprakk igjen (Ikke fullt så woot). Så hadde jeg en operasjon i september og nå er den hel igjen.

Og til de som lurte. Det er faktisk ikke så vondt. Det er timene før, når trykket bygger seg opp av infeksjonen bak som er jævlige. Er nesten litt digg når den sprenger på en måte for da er det endelig over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tufser hele gjengen (ikke du B-Real). Mmmmh, tom innboks på jobb og klokka er ikke 11:00 enda. Dette blir en lang dag.

Jeg er som oftest unntaket ;)

Våknet tidlig i dag av en eller annen idiotisk grunn...kroppen min liker meg ikke. Tror jeg behandler den dårlig.

Hvorfor hater Microsoft meg?!
Get in line :)

*printe ut skjema for utmelding av statskirken*

Eller vent...skal skrive ut 2 skjemaer for det...

Lenke til kommentar

Undrer litt på hvordan de skal løse den floken der når Windows ikke reagerer imot selve WU-tjenesten deres. Fantastisk, rett og slett :p

Skal se om jeg ikke får mekket litt mere på webserver-linux-tingne min i dag. Bestemte meg for å droppe server-ubuntu tingen og heller gå for litt GUI til jeg blir litt mer varm i trøya.

Ellers var det jææævlig godt med en kopp kaffe. Herrejemin så godt det var. Nesten så jeg vurderer å ha meg en kopp til faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...