Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Fortell, fortell. Haha, jeg sitter å lurer på hvor folk er, før jeg ser på klokka. Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg sitter her å tegner tattovering til skymarshall på forumet, mens han tørker øret sitt for blod Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det øret man har begynt å kutte seg i nå? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Haha, verste jeg vet er når tida går for fort. Enda verre er det når du våkner 8 og tror du endelig har fiksa dørgnrytmen for å så finne ut at det er kveld. Endret 5. august 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det øret man har begynt å kutte seg i nå? heller det at trommehinna sprekker Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) ^Det hørtes vondt ut. Tror jeg hadde fått litt panikk om det kom blod ut av hodet/ansiktet mitt ... Har aldri blødd neseblod engang. Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ville Vonca, like greit. Det er ubehagelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 haha jeg har blødd neseblo mange ganger. må egentlig få svidd igjen neseveggen, fordi hver vinter så slår det seg vrang der. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det tror jeg på ... Glad jeg slipper Hva blir egentlig neseblod forårsaket av? (Egentlig kan jeg vel bare spørre google) Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hos meg trur jeg det er den tørre lufta som sliter på over lengre tid også pop! bløøøøø~ Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hos meg trur jeg det er den tørre lufta som sliter på over lengre tid også pop! bløøøøø~ Ah. Lurer på hvorfor det forekommer oftere hos enkelte. Husker det var et par i klassen min på barneskolen som fikk det ganske ofte ... Syntes alltid det var så rart, jeg forsto jo ikke hva det var. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 For min del er det fordi jeg snyter meg for mye når det kommer til allergi. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det vondt? neseblod? nei. trommehinne som sprekker. tydeligvis ( har ikke skjedd med meg heldigvis ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mange mener det gjør vondt å sprekke trommhinna Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Я тоже в резюме Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ФГ для Вас! га, что слишком мало смысла, samebror .. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hmm. undulaten min har et sår på halsen/nakken han driver å klør på hele tida. i går var det litt blod på noen fjær. dyrlegen er ikke åpen nå... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ФГ для Вас! га, что слишком мало смысла, samebror .. HAHA, jeg bare kødder litt på transelate.google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg