Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 quote]mikron bråker mye men jeg lagde ninjaburgere Ninjaburgere, faktisk Og hva er det ...? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 tenk deg en ninja som lager hamburger i et annet hus uten at eiern veit det, midt på lyse dagen Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ah. Da skjønner jeg ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hm. Hva syns folk om gentesting? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har ingenting imot det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror det hadde vørt litt kjekt, jeg. I hvert fall for min del. Jeg klarer tolke hvert eneste lille symptom som tegn på et eller anna superdødelig og blir altfor redd for at det kan være sant til å dra til legen. Om jeg hadde fått kartlagt hva jeg kan være ekstra utsatt for, så hadde det begrensa bekymringsområdene litt. Dessuten kunne jeg forberedt meg litt bedre og kanskje levd litt smartere i forhold til genene mine. Meh. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ja, jeg kommer nok, en gang i fremtiden, til å få sjekket hva jeg er utsatt for. Jeg vil heller vite, og ha mulighet til å forebygge. Enn å leve livet i uvisshet, og håpe på det beste. eet ftw! Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg ser ikke noe galt i det ... Ikke bare hadde det vært nyttig, men utrolig spennende å lære om seg selv på en ny måte. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg er faktisk for genmanipulering o.l. - det å kunne gå igjen tror jeg hadde vært utrolig befriende, og jævlig deilig.. Endret 5. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Genmanipulering/testing o.l FTW! We want it! Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) ser ikke noe galt i det jeg heller. det er jo sånn at de ikke lar det pågå i mer enn et par dager, er det ikke? ha jo ikke blitt til et foster en gang på den tida uansett Edit: gjør det noe om jeg spør hva som skjedde. Wheelman? Endret 5. august 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg tenker på folk i fullt voksen alder Sånn som meg.. Kanskje det ikke heter genmanipulering, men noe annet.. dere skjønner hva jeg mener hvertfall Endret 5. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hehe åja. tenkte bare på at de driver å genmanipulerer små klatter og sånt nå jeg. men lurer på hva som skjedde som gjorde deg lam. om du ikke vil svare på det, så kan jeg skjønne det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Enkel sak det, bilulykke i 1996 (long time ago, 2. juledag på E6en utafor hamar) To omkomne og en overlevende; i win Endret 5. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enkel sak det, bilulykke i 1996 (long time ago, 2. juledag på E6en utafor hamar)To omkomne og en overlevende; i win Respekt for positivitet. Leit å høre forresten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke det at man ikke skal være lei seg for ting, men enkelte ting får man ikke gjort noe med. Som en klok man sa en gang, gjort er gjort og spist er spist. Går man og f.eks legger skylden på seg selv resten av livet kan enkelte få det veldig vanskelig.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det var den kloke elgen, skogens konge, som sa gjort er gjort og spist er spist, btw. Hakkebakkeskogen ftw. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det er vel en medvirkende årsak hos enkelte folk som har det veldig vanskelig også. Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det kan det være ja.. Jeg og Lillium har hatt en morsom opplevelse i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg