Ville Vonca Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 *snip* Sannhet i det du sier. Jo, da. Jeg antar at det for det meste stemmer, men jeg tror jeg faktisk ville foretrukket en åpenhet fra begynnelsen av. Jeg er veldig klar over mine egne feil, og jeg mener de er en like viktig del av meg som de positive sidene ved meg. Men det er forøvrig en fin teori Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ugg, avanserte teoriar langt på natt? Hjernen min taklar det ikkje. Det er eit trykk av dimensjonar der oppe no. Det er ikke avanserte teorier. Det er bare avanserte definisjoner. Dette i henhold til Lars' tredje lov om teorier: "Sannsynligheten for at et gitt utsagn vil bli akseptert av en gitt gruppe øker proposjonalt med andelen avanserte ord og uttrykk man bruker for å illustrere gitt utsagn." Endret 4. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lurer enda på om du har hatt noken "weird dreams" du kunne dele Zapticon. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Lurer enda på om du har hatt noken "weird dreams" du kunne dele Zapticon. Aha, gløymde heilt at eg hadde posta det. Øhm, vel, hadde konstant mareritt før om at eg køyrde traktor, og velta utfor kanten på låven. Vakna alltid då. Men no connecter eg ein drømmekabel til PCen som lastar inn bileter og tekst frå min komande draum. Lars: Har trua på at du er den nye Einstein! Anyhoo, bedtime. Zzzzz Endret 5. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg kan jo få meg noe i kveld...og bård er sexy jo Gris! *peke på* Vil se på.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 uff nå er jeg skikkelig sulten. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Lurer enda på om du har hatt noken "weird dreams" du kunne dele Zapticon. Aha, gløymde heilt at eg hadde posta det. Øhm, vel, hadde konstant mareritt før om at eg køyrde traktor, og velta utfor kanten på låven. Vakna alltid då. Men no connecter eg ein drømmekabel til PCen som lastar inn bileter og tekst frå min komande draum. Traktor-mareritt er fæle greier! Har fått dilla på "mahna mahna" http://www.youtube.com/watch?v=28ZSMAtzBSY Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ^ Det er ikke jeg. Hadde middag for halvannen time siden. Var kanskje litt i det seneste laget, men ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 haha det var en alt for tidlig frokost, det aner ikke hva jeg skal ete. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) ^ Det var vel heller en middag ... Kylling med ris, hvitløksbrød og grønnsaker. Men det var godt Finn frem det du har av ingredienser og sett sammen noe ... Det var dét jeg gjorde. Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 joda kan jo det, men kjøkkenet oppe er nesten vegg i vegg med soverommet til modern og fadern, og det knirker ganske mye i gulvet oppe osv bråker, så det er stress å lage mat i all stillhet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg kan jo få meg noe i kveld...og bård er sexy jo Gris! *peke på* Vil se på.. You nasty little ting Skal jeg bygge hus så skal det faen ikke være et eneste jævla gulv som skal knirke. Om en så skal ha betonggulv! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Shikaru: Åh. Da er det litt verre ... Da ville nok jeg tatt noen brødskiver med ketchup/barbeque-saus, litt revet ost og noen tomatskiver med litt grillkrydder, og varmet det i mikrobølgovnen i et par minutter. Det er kjempegodt. Endret 5. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Knirkete gølv er irriterende. Samma gjelder for dører som ikke funker ordentlig og kjøkken uten skuffer. Err. "I'm like a one-eyed chicken and a two-legged dog Shrinking heads in the kitchen then I piss on the lawn I'm not the kind of woman that you want to take home Only heaven knows the devil's shame I just can't change" Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det knirker en god del i dørene hos kompisen min, som jeg er hos nå. Veeldig irriterende. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Knirking kan jo være litt gøy. Det gir liksom en karakter til huset. Er ikke noe gøy når alt er perfekt og feilfritt, uansett hvor irriterende det kan være Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Shikaru: Åh. Da er det litt verre ... Da ville nok jeg tatt noen brødskiver med ketchup/barbeque-saus, litt revet ost og noen tomatskiver med litt grillkrydder, og varmet det i mikrobølgovnen i et par minutter. Det er kjempegodt. mikron bråker mye men jeg lagde ninjaburgere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg