Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"i like my women how i like my whiskey: 12 years old and mixed up with cocaine". Beste personlige melding, ever. I has it.

Jeg vil tørre å påstå det at den her slår den:

"This is teh internet. Where men are men, women are men and little girls are FBI-agents"

Lenke til kommentar

Alle har hørt om Einsteins relativitetsteori. Jeg har lagt min egen teori. Den heter Lars' relasjonsteori og omhandler dynamikken mellom mann og kvinne.

Den går ganske enkelt ut på at om man i de innledende faser av en relasjon mellom et mannlig og et kvinnelig objekt viser frem sine beste sider og skjuler de verste frem til det kvinnelige objektet velger å innvolvere seg fullt vil det kvinnelige objektet i det lengste nekte å innse de verste sidene. Dette er fordi det kvinnelige objektet ved å, etter en slik innvolvering, innse de feil og mangler det mannelige objektet har, vil hun åpne for at hun har gjort en feil og dermed så tvil om sin egen ufeilbarlighet.

Essensen i Lars' Relasjonsteori går ut på å ikke direkte lyve, men gjerne pynte på sannheten frem til en trygg relasjon er etablert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
*snip*

Sannhet i det du sier.

Dog ikke noe nytt.

Ment det samme i årevis. Men siden Lars har det i skriftlig så får han kred av meg.

Lenke til kommentar
*snip*

Sannhet i det du sier.

Dog ikke noe nytt.

Ment det samme i årevis. Men siden Lars har det i skriftlig så får han kred av meg.

Du kan få lov til å formulere loven om hvor sannsynlig det er at en løgn blir avslørt i forhold til andelen sannhet man pakker løgnen inn i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...