WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det kan du si, ja dvs at døgnrytmen min er fukkd. Lenke til kommentar
Epower Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nå er det rett før jeg sovner. Endret 4. august 2008 av Eirikkkkk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fleire komentarer er vell tillat Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ahrg, diskusjon.no øydeleggjer døgnrytmen min! Bør så absolutt køye no, men alt for mykje kjekt som skjer rundt omkring Nokon som har weird dreams dei vil dela? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ahrg, diskusjon.no øydeleggjer døgnrytmen min! Bør så absolutt køye no, men alt for mykje kjekt som skjer rundt omkring Nokon som har weird dreams dei vil dela? "Weird dreams", ja. Dele, nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En må da ikke rydde Nei, man kan velge å fremstå som en total slask. Men det har jeg ikke tenkt å avsløre helt enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har fluesopp erfaringer med fluesopp som han vil dele? Lurer du på det pga. nicket mitt? Uansett, dette er vel ikke beste tråden å fortelle om livet mitt L4r5: Sånne sider viser man ikke før man flytter sammen=) Endret 4. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har fluesopp erfaringer med fluesopp som han vil dele? dette er vel ikke beste tråden å fortelle om livet mitt Det kommer heilt ann på Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) KJEDELIG. Jeg kjeder meg. Dette er kjedelig. BAH! Noen, underhold meg. Pupper, 16+, msn og cam = chipz Endret 4. august 2008 av Pasient Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Uansett, dette er vel ikke beste tråden å fortelle om livet mitt Pfft. I do it all the time. De fleste her tror ikke halvparten av hva man sier uansett. L4r5: Sånne sider viser man ikke før man flytter sammen=)Nettopp. Derfor må det være ryddet her før jeg drar og møter besøket. Og det gjør jeg klokka 7 i morra. Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde begynt tidligere enn for 10 minutter siden. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 KJEDELIG. Jeg kjeder meg. Dette er kjedelig. BAH! Noen, underhold meg. Pupper, 16+, msn og cam = chipz *underholde* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har fluesopp erfaringer med fluesopp som han vil dele? dette er vel ikke beste tråden å fortelle om livet mitt Det kommer heilt ann på Jeg har min bakgrunn som jeg ikke er spess. stolt av ja=) Underholde ja, hadde du vært i nærheten kunne jeg tatt ape-dansen, da hadde du ihvertfall fått deg en god latter...og kylling-dansen mens jeg kakler=) L4r5: Sant det og det møter man i samfunnet også. "slikt kan ingen gjøre imot andre" da lurer faen jeg på hva de gjorde imot meg hvis de ikke gjorde det jeg opplevde. Uansett....Amen til de siste ordene i setningen=) Endret 4. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990051 *kremt* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nokon som har weird dreams dei vil dela? Foresten, hadde ein særdeles snål lucid drøm forleden, men fekk ikkje så mykje ut av den. Det gjekk bare plutselig opp for meg at eg hadde ein drøm, så heile det mørke loftet bare lyste opp. Så skulle eg imponere venner med baklengs-saltoer elns, men dei blei ikkje imponert fordi eg landa ikkje bra nokk. Så våkna eg. HEI! Har du nokon drømmer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hmm... Jeg fant akkurat en åpnet ølboks her. Og det er hvertfall 14 dager siden jeg drakk det merket. Lurer på om den fortsatt går an å drikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 KJEDELIG. Jeg kjeder meg. Dette er kjedelig. BAH! Noen, underhold meg. Pupper, 16+, msn og cam = chipz I got cam. PULE PUS? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 KJEDELIG. Jeg kjeder meg. Dette er kjedelig. BAH! Noen, underhold meg. Pupper, 16+, msn og cam = chipz I got cam. PULE PUS? That's cheating! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) hmm... Jeg fant akkurat en åpnet ølboks her. Og det er hvertfall 14 dager siden jeg drakk det merket. Lurer på om den fortsatt går an å drikke. Går sikkert bra, men smaker sikkert gamle 10-års brukte, svette speedo-truse......... PULE PUS: Vi har vel ikke dyre-sex Endret 4. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg