henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 PlatiniumFlyer: Hvordan er det i USA? Jeg har litt lyst til å dra der og studere på universitetsnivå, egentlig. Hva er det du jobber som? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 SEMN-tkts er da slettes ikke nødvendigvis Q-klasse. Men har du reist litt utenfor Norges grenser og slik som SEMN? Jeg sendte nemlig ut en mail her om dagen om at vi må bli flinkere til å sjekke sjømannsbøker... Når jeg er på check-in og spør om det, sier semn ofte at det har de aldri blitt spurt om på check-in før. Men nå går snart tiden her ut... og jeg sitte rikke på lan-cafe en time til!! Har reist mange ganger utenlands med slike biletter. Både til og fra. Og når du prater om det; jeg har aldri blitt spurt om sjømannsboken i det hele tatt. Du får kose deg videre i Køben! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skrev om jobben min over... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hylo: Jeg er faktisk en meget hyggelig måse, så vet du det=) Dott Endret 4. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 SEMN-tkts er da slettes ikke nødvendigvis Q-klasse. Men har du reist litt utenfor Norges grenser og slik som SEMN? Jeg sendte nemlig ut en mail her om dagen om at vi må bli flinkere til å sjekke sjømannsbøker... Når jeg er på check-in og spør om det, sier semn ofte at det har de aldri blitt spurt om på check-in før. Men nå går snart tiden her ut... og jeg sitte rikke på lan-cafe en time til!! Har reist mange ganger utenlands med slike biletter. Både til og fra. Og når du prater om det; jeg har aldri blitt spurt om sjømannsboken i det hele tatt. Du får kose deg videre i Køben! Dere sjømenn reiser veldig ofte på enveisbilletter eller uten retur eller retur fra andre steder... Da er sjømannsboken ganske viktig... Altså ut av schengen er det jeg snakke rom at det er viktig. Oh well, nå er det ikke jeg som skal behandle bøtesakene i Oslo heller så da gir jeg f:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg hater måser- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Saueflokker er ille.......... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hylo: Jeg er faktisk en meget hyggelig måse, så vet du det=) Dott Har jeg møtt deg? Dere sjømenn reiser veldig ofte på enveisbilletter eller uten retur eller retur fra andre steder... Da er sjømannsboken ganske viktig... Altså ut av schengen er det jeg snakke rom at det er viktig. Oh well, nå er det ikke jeg som skal behandle bøtesakene i Oslo heller så da gir jeg f:PSjømenn reiser somregel uten retur ja. Og da somregel en tidlig flight (eller ekstremt sent - tro meg). Men merk mine ord, jeg behandler heller ingen saker, så jeg gir også totalt f. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hm, aner ikke hvem du er, så det var jo riktig... Er det skribenter på nettverket født i 92? Hjelpes, jeg har vært her mange år nå. Jeg er tross alt 16 år.. Fyren er dyktig. Thx Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skrev om jobben min over... Aha, jeg fikk ikke med meg mer enn at det handlet om fly. Men det andre spørsmålet, da? Hvordan er det å bo og studere i Statene? Er det bare meg som synes det er ulogisk å ville forby UAV-er i Genevekonvensjonen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hylo: Nei, du har ikke møtt meg, jeg opplyste deg om det=) Og det var ikke ment som dritt det jeg skrev først så er det sagt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg hater sauer. Jeg forventer en traumatisk opplevelse sammen med den uttalelsen. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har fluesopp erfaringer med fluesopp som han vil dele? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fy faen, skulle akkurat åpne en hermetikkboks med sånn åpne-ting på boksen (sånn lokk), også skjønte jeg faen ikke hvor håndtaket ble av. Det tok meg 2 min å finne ut, boksen sto på huet.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hylo: Nei, du har ikke møtt meg, jeg opplyste deg om det=)Og det var ikke ment som dritt det jeg skrev først så er det sagt. Det må du bare gjøre. AND I GOT NO PROBLEMS WITH THE HASSLE-TALK. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg kom akkurat på hva som er kjedelig med besøk. Man må visst rydde først. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fy faen, skulle akkurat åpne en hermetikkboks med sånn åpne-ting på boksen (sånn lokk), også skjønte jeg faen ikke hvor håndtaket ble av. Det tok meg 2 min å finne ut, boksen sto på huet.. Leggetid? =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg hater sauer. Jeg forventer en traumatisk opplevelse sammen med den uttalelsen. De vekket meg fra min skjønnhetssøvn.Jeg kom akkurat på hva som er kjedelig med besøk. Man må visst rydde først.En må da ikke rydde Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Fy faen, skulle akkurat åpne en hermetikkboks med sånn åpne-ting på boksen (sånn lokk), også skjønte jeg faen ikke hvor håndtaket ble av. Det tok meg 2 min å finne ut, boksen sto på huet.. Har du også ødelagt døgnrytmen din? xersess var en smule kjappere, gitt. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg