hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg jobbet for Norges største flyselskap (og det spørs hva du regner det ut i fra, er vel flere som påstår de er det... ). Og eldste. Men føler ikke for å utdype det veldig i et offentlig forum ettersom oppsigelsen min fortsatt er under behandling. Men likte meg veldig godt, eneste grunn til at jeg sluttet der var at jeg ikke orket Norge. Får jo tilsvarende jobb her i DK, og var tydeligvis attraktiv nok til å tilbys jobb i det første jobinterviewet.Skjønner, skjønner. De er rimelig greie på "Q"-biletter der og. Norge er et ork, men greit på flere måter også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 *snip* DEG HUSKER JEG! - men du husker sikkert ikke meg.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skjønner, skjønner. De er rimelig greie på "Q"-biletter der og. Norge er et ork, men greit på flere måter også. Nei, jeg tror ikke vi er greie på Q-billetter, sorry. Da må du nok eventuelt ha godt i den fellen jeg la ut om "norges største".... Vi er generelt veldig lite greie på pris... Wheelman, hva het du tidligere? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei, jeg tror ikke vi er greie på Q-billetter, sorry. Da må du nok eventuelt ha godt i den fellen jeg la ut om "norges største".... Vi er generelt veldig lite greie på pris...Prisen kan være så høy den bare vil. Du må ikke tro jeg betaler reisene mine! Og jeg vet at dere ikke er greie på pris, da jeg måtte legge ut for en bilett selv engang. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skarstad har ferie ja. Bare ferie, eller perm? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skarstad har ferie ja. Bare ferie, eller perm? FERIE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 We aint that lucky Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei, jeg tror ikke vi er greie på Q-billetter, sorry. Da må du nok eventuelt ha godt i den fellen jeg la ut om "norges største".... Vi er generelt veldig lite greie på pris...Prisen kan være så høy den bare vil. Du må ikke tro jeg betaler reisene mine! Og jeg vet at dere ikke er greie på pris, da jeg måtte legge ut for en bilett selv engang. Men Q-billetter er jo de kjedeligste av alle, man kan jo stort sett ikke endre noe(hvis de ikke er utstedt av et amerikansk reisebyrå, da pleier Q-tkts å kunne endres for 100 USD) og de kan ikke oppgraderes til business. Hold deg unna Q Hylo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ferie/perm, samme det vel? Mannen er ikke her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Grader er gøy, og jeg var den yngste supervisor i mitt flyselskap noensinne, før jeg sa opp og flyttet til Køben. Danske tastatur ser ut til å ha æ og ø opposite of norske.Det er ikke dårlig, så langt ifra. Hvilket selskap jobber du for? ÆIDS: du var dritings. DESSUTEN, OSLO S HAR BEHAGELIGE BENKER OG DU SKAL LIKSOM IKKE SPY OG SOVNE DA! Hey, dere skulle passe på henne....hun kunne jo tross alt sovnet i sitt eget spy og dødd. OG du sover på en benk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Men Q-billetter er jo de kjedeligste av alle, man kan jo stort sett ikke endre noe(hvis de ikke er utstedt av et amerikansk reisebyrå, da pleier Q-tkts å kunne endres for 100 USD) og de kan ikke oppgraderes til business. Hold deg unna Q Hylo.Sant nok, men jeg er nødt til å reise med det. Er ikke uten grunn det blir kalt "sjømannsbiletten". Fluesopp: jeg var på jobb, din måse. Endret 4. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ferien aka. perm. Meinte permanent banna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skjønte deg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Enkelt, Wheelman_92 Hm, aner ikke hvem du er, så det var jo riktig... Er det skribenter på nettverket født i 92? Hjelpes, jeg har vært her mange år nå. Er ikke uten grunn det blir kalt "sjømannsbiletten". Fluesopp: jeg var på jobb, din måse. SEMN-tkts er da slettes ikke nødvendigvis Q-klasse. Men har du reist litt utenfor Norges grenser og slik som SEMN? Jeg sendte nemlig ut en mail her om dagen om at vi må bli flinkere til å sjekke sjømannsbøker... Når jeg er på check-in og spør om det, sier semn ofte at det har de aldri blitt spurt om på check-in før. Men nå går snart tiden her ut... og jeg sitte rikke på lan-cafe en time til!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er tydeligvis ikke smart nok. Skylder på søvnighet. Hm, aner ikke hvem du er, så det var jo riktig... Er det skribenter på nettverket født i 92? Hjelpes, jeg har vært her mange år nå. Fyren er dyktig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den lan-cafen har et fancy opplegg hvor man bestiller pølser etc på computeren så kommer det en neger løpende med det... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kva gjer folk i kafeen på da? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg