Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Niiice :cool:

haha? tell moar

Vel, jeg satt på med en kamerat hjem fra Risørish i en Peugeot 306 (litt eldre modell) og på motorveien blir vi kjørt forbi av en Opel Vectra mens vi lå godt over 100 og vi blinker ut bak han og holder følge et par minutter før han plutselig legger seg inn og senker farten til fartsgrensa. Vi kjører da etterhvert forbi og de ser at vi er to yngre menn vi og så da gir han på :) .

Endte med at vi holdt følge etter han relativt lenge etter det før han plutselig kaster seg ut på en avkjørsel uten av i har sjanse til å reagere :wee: .

Artig var det ja. Overraskende mange som la seg inn om en legger seg etter de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shikaru og hilu, skriv noe da, så jeg ikke føler meg like forlatt.

Åh! Beklager så mye!

Kunne nå spurt deg om både hvordan været er og om temperaturen, men er det er noe jeg faktisk lurer på; hvordan fikk du jobben din, om jeg kan spørre?

Edit: Skriveleifer er gøy.

Jobben min fikk jeg på vanlig måde - og jeg gikk noen grader litt hurtigere enn vanlig, det skal sies, men den har jeg fått på egenhånd på vanlig måte. Jeg mente selvsagt Hylo, men det ser det ut som om du forstod.

Lenke til kommentar
Jobben min fikk jeg på vanlig måde - og jeg gikk noen grader litt hurtigere enn vanlig, det skal sies, men den har jeg fått på egenhånd på vanlig måte. Jeg mente selvsagt Hylo, men det ser det ut som om du forstod.
Not bad! Grader er til for å bestiges, så hvorfor ikke gjøre det hurtigst mulig?

Selvsagt forstod jeg det, var nå ikke så vanskelig det. yuio er ganske nærme hverandre, samt det som ble sagt isted gjorde meg rimelig sikker.

SRLSY Ida og IdaAids. I'm the man.

Zapticon: No way.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Grader er gøy, og jeg var den yngste supervisor i mitt flyselskap noensinne, før jeg sa opp og flyttet til Køben. Danske tastatur ser ut til å ha æ og ø opposite of norske.
Det er ikke dårlig, så langt ifra.

Hvilket selskap jobber du for?

ÆIDS: du var dritings.

DESSUTEN, OSLO S HAR BEHAGELIGE BENKER OG DU SKAL LIKSOM IKKE SPY OG SOVNE DA!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hvilket selskap jobber du for?

Jeg jobbet for Norges største flyselskap (og det spørs hva du regner det ut i fra, er vel flere som påstår de er det... :p ). Og eldste. Men føler ikke for å utdype det veldig i et offentlig forum ettersom oppsigelsen min fortsatt er under behandling. Men likte meg veldig godt, eneste grunn til at jeg sluttet der var at jeg ikke orket Norge. Får jo tilsvarende jobb her i DK, og var tydeligvis attraktiv nok til å tilbys jobb i det første jobinterviewet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...