Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da burde jeg holde meg unna i dag da, eh?Jeg tror ikke du er i faresonen. Jeg er ivetfall langt ifra trygg grunn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som feks når noen på film sier "I'm so gonna fuck you up!" og etterpå banker fyren? Eller har jeg misforstått? Sånn ca, ja. Lol. Jeg skal på kino med Tomat-Ulf idag. <3 Damn. hva skulle jeg ikke gjort for en kinotur med deg og ham ^^ Hvorfor er han aldri i forumkafeen btw? =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har dessverre ikke msnen.. Men skal prøve og skaffe den Jay! PM meg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eh, jeg er enda en OT hore... Hva er den offisiele tittelen man får når man har flest inlegg i sosialt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Klingenberg, tror jeg. Vet ikke 100% hvor det blir enda. Skal du dit? Japp, 6 o'clock =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eh, jeg er enda en OT hore... Hva er den offisiele tittelen man får når man har flest inlegg i sosialt? Sosialt tilbakestående? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ahhh. Kaffe, røyk og forum. Finnes det en bedre måte å starte søndagen? ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Damn. hva skulle jeg ikke gjort for en kinotur med deg og ham ^^ Hvorfor er han aldri i forumkafeen btw? =/ Hihi. ^^ Han er generelt ikke så mye på forumet nå. Men han kommer sikkert sterkere tilbake etterhvert. Trenger bare litt Pettertid! Japp, 6 o'clock =D Hvem, hva, hvorfor? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ahhh. Kaffe, røyk og forum. Finnes det en bedre måte å starte søndagen? ^^ Japp, brus, potetgull og American Dad! =D Jeg kommer ikke over hvor fantastisk bra den siste episoden var! Aids: Har ei kinovenninne som jeg ser filmer med en gang i blandt. Og nå blir det "The Golden Compass" elns på Eldorado ^^, Hva skal du og Tomat-Ulf se? Endret 13. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Har ikke du kjæreste da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse?*Gi medfølelse til* Slå dem fra meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Du har all min sympati. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har ikke du kjæreste da?Jeg sitter dessverre ikke ved siden av henne. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Spørre dem om du også kan være med? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ahhh. Kaffe, røyk og forum. Finnes det en bedre måte å starte søndagen? ^^ Vel jeg startet min med og stå opp kl 9(fikk bare sove i 2timer) gå opp på kjøkkenet. Jeg finner kattn min på tolen min. Katten min smisker. Jeg er gall morgengretten så jeg tar tak i den og kaster den minst 2 og en halv meter bort(uten og overdirve faktisk) samtidig jeg små mumler og banner for meg selv "Jævla fittekatt ødelegger den jævla frokosten skjønner ikke hvorfori helvette jeg gidder ogha den hater det jævla hodet mitt" os.v Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Japp, brus, potetgull og American Dad! =D Jeg kommer ikke over hvor fantastisk bra den siste episoden var! Altså. Slik sett, så er Eplefe og Britti (en venninne av oss), pomfri og cola den perfekte måten å starte en hvilkensomhelstdag på. Men altså. Men, kaffe, røyk og forum knuser det du sa. For tenk! x) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å herregud. Sitter et kjærestepar ved siden av meg og koser og kysser. Kan jeg få litt medfølelse? Niks, for du har allerede en å gjøre sånt på, i motsetning til flere her. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vel jeg startet min med og stå opp kl 9(fikk bare sove i 2timer) gå opp på kjøkkenet. Jeg finner kattn min på tolen min. Katten min smisker. Jeg er gall morgengretten så jeg tar tak i den og kaster den minst 2 og en halv meter bort(uten og overdirve faktisk) samtidig jeg små mumler og banner for meg selv "Jævla fittekatt ødelegger den jævla frokosten skjønner ikke hvorfori helvette jeg gidder ogha den hater det jævla hodet mitt" os.v Fordi den er en søt liten ting som er veldig glad i deg, og du smelter hver gang du ser på den. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg