Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som feks når noen på film sier "I'm so gonna fuck you up!" og etterpå banker fyren? Eller har jeg misforstått?

Sånn ca, ja. Lol.

Jeg skal på kino med Tomat-Ulf idag. <3

Damn. hva skulle jeg ikke gjort for en kinotur med deg og ham ^^ Hvorfor er han aldri i forumkafeen btw? =/

Lenke til kommentar
Ahhh.

Kaffe, røyk og forum.

Finnes det en bedre måte å starte søndagen? ^^

Japp, brus, potetgull og American Dad! =D Jeg kommer ikke over hvor fantastisk bra den siste episoden var!

Aids: Har ei kinovenninne som jeg ser filmer med en gang i blandt. Og nå blir det "The Golden Compass" elns på Eldorado ^^,

Hva skal du og Tomat-Ulf se?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Ahhh.

Kaffe, røyk og forum.

Finnes det en bedre måte å starte søndagen? ^^

Vel jeg startet min med og stå opp kl 9(fikk bare sove i 2timer) gå opp på kjøkkenet. Jeg finner kattn min på tolen min. Katten min smisker. Jeg er gall morgengretten så jeg tar tak i den og kaster den minst 2 og en halv meter bort(uten og overdirve faktisk) samtidig jeg små mumler og banner for meg selv "Jævla fittekatt ødelegger den jævla frokosten skjønner ikke hvorfori helvette jeg gidder ogha den hater det jævla hodet mitt" os.v

Lenke til kommentar
Japp, brus, potetgull og American Dad! =D Jeg kommer ikke over hvor fantastisk bra den siste episoden var!

Altså. Slik sett, så er Eplefe og Britti (en venninne av oss), pomfri og cola den perfekte måten å starte en hvilkensomhelstdag på. Men altså. Men, kaffe, røyk og forum knuser det du sa. For tenk! x)

Lenke til kommentar
Vel jeg startet min med og stå opp kl 9(fikk bare sove i 2timer) gå opp på kjøkkenet. Jeg finner kattn min på tolen min. Katten min smisker. Jeg er gall morgengretten så jeg tar tak i den og kaster den minst 2 og en halv meter bort(uten og overdirve faktisk) samtidig jeg små mumler og banner for meg selv "Jævla fittekatt ødelegger den jævla frokosten skjønner ikke hvorfori helvette jeg gidder ogha den hater det jævla hodet mitt" os.v

Fordi den er en søt liten ting som er veldig glad i deg, og du smelter hver gang du ser på den. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...