henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=57568 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 en San Disk minnepenn.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hei... har folk det gøy i natten? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 FLABBA! Det her er tredje gang jeg spør offentlig, kan jeg få MSNen din (/evt du legge meg til? adresse i profil) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Not really,ser en komedie med Robin Williams,men det er jo ingen som ler... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=57568 *Purchased* Takk wheelie! Du er en knupp! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Not really,ser en komedie med Robin Williams,men det er jo ingen som ler... Han er jo genial da! Hvertfall i Mrs.doubthfire Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Eldre Robin=ja Nyere Robin=nei Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 FLABBA! Det her er tredje gang jeg spør offentlig, kan jeg få MSNen din (/evt du legge meg til? adresse i profil) selvsakt:D jeg kan sende deg den nu:D visste ikke at du har spurt før... beklager Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aww, eg og vil ha nye ukjente folk på MSN. Det er alltid like stas Anyone? Flabba? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg venter til neste gang du er her flabba, slik at jeg ikke virker så desperat Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Være hjemme fra ferie er kult. Stakkars gutten som trodde vi kjørte sivil politibil . Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aww, eg og vil ha nye ukjente folk på MSN. Det er alltid like stas Anyone? Flabba? nå får du min:P sender på PM:P gratulerer:p Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aww, eg og vil ha nye ukjente folk på MSN. Det er alltid like stas Anyone? Flabba?Hva faen er det med folk og det å søke nye mennesker hele tiden? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Shikaru og hilu, skriv noe da, så jeg ikke føler meg like forlatt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg venter til neste gang du er her flabba, slik at jeg ikke virker så desperat å du å Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg venter til neste gang du er her flabba, slik at jeg ikke virker så desperat Nok med meg, liksom? Være hjemme fra ferie er kult. Stakkars gutten som trodde vi kjørte sivil politibil . Niiice haha? tell moar Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Shikaru og hilu, skriv noe da, så jeg ikke føler meg like forlatt. Åh! Beklager så mye! Kunne nå spurt deg om både hvordan været er og om temperaturen, men er det er noe jeg faktisk lurer på; hvordan fikk du jobben din, om jeg kan spørre? Edit: Skriveleifer er gøy. Endret 4. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nok med meg, liksom? Flabba: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva faen er det med folk og det å søke nye mennesker hele tiden? De håper på å finne noen som er like kule som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg