L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hihi Jeg lo. Og så begynte jeg å lure på om jeg skal kalle neste ungen min for Eigrp eller Ospf eller noe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som har en ide til gode data-pranks mot en klassekamerat?`(alle i klassen har data med på skolen. Men han som jeg skal utføre prank mot har desverre låst dataen, i frykt for akkurat det. Anyone? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 bare gå inn via bios ellerno, også kan du legge igjen noen ghost filer ellernoe. så starter masse rart når han starter pcn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som har en ide til gode data-pranks mot en klassekamerat?`(alle i klassen har data med på skolen. Men han som jeg skal utføre prank mot har desverre låst dataen, i frykt for akkurat det. Anyone? BSOD-screensaver Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 BSOD-screensaver Nevnte jeg at dataen er låst? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Neste ungen? Ja? Som i motsetning til han jeg allerede har. Nevnte jeg at dataen er låst?Sa jeg at det ikke ville være en utfordring? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lars: er ikke han nok? Ballus: du har PM Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 BSOD-screensaver Nevnte jeg at dataen er låst? Universalnøkkel til Kensington Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ballus: du har PM Kan du ikke dele med oss? [whisper]Send en til meg også, er du snill [/whisper] Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Thanks Wheelie!! Jeg er åpen for flere forslag.^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lars: er ikke han nok? Merkelig hvordan man kan si A og andre hører B. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Her sitter jeg med nytt system, som spontanrebooter når det føler for det, og er litt ustabilt. Også etter 1 time med søking og tukling, så går jeg i bios og ser at jeg har aktivert automatisk overklokking, med 10%. Når jeg holdte på med overklokking var ikke 10% så jævla mye.. Da snakka vi kanskje 100 mhz Meeeen, dette er en 2,9 ghz prosessor. Så når det står på har jeg plutselig 3190 mhz. På orginal kjøler.. Eeeeh, ikke fult så lurt kanskje. Deaktiverte det, og alt ser ut til og funke utmerket. Satan jeg er "lur" Nok dataprat. Skjer mine søte små forumhorer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) tar det fra MSN: http://www.raymond.cc/blog/archives/2007/1...mate-hack-tool/ gjør om enhver U3 minnebrikek til et ultimat hackeprogram alt går helt silent, man bare stikker minnebrikka i PCen, venter litt, og drar den ut igjen ingenting skjer på selve PCen du mottar alt fra passord til e-poster da mener jeg _ALT_ av passord, fra MSN til firefox en jeg kjenner testsa det, han fikk tak i passordet til farens jobb og nettbanken og routeren bilde av programmet: Det skal ikek være ulovlig å skrive om. Så mods, stfu plx. Bare gå ut ifra at jeg gir en advarsel fil forumbrukerne om å være forsiktige, får jeg warn for det her så dør jeg.. Endret 4. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Siste gang noen får sette en usb penn i pcen min ihvertfall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Haha - er vel bare San Disk-brikker som har det programmet. Det skal såå brukes på skolen for å få tak i adminpassord! Og hoteller o.l. for å knabbe wifi-codes.. Stakk alle dere andre for å teste eller? Endret 4. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Eneste U3-en vi har tilhører faren min. WheelMan, nå vil du vel bare få dumpet den lokale SAM-en. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Da hadde jeg vært jævlig forsiktig hvertfall :!: Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hva er en U3? Er det store spørsmålet. Endret 4. august 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg