Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mens jeg ennu jobbet i Norge var det en dansk kollega av meg som sa det på den måten om prisnivået, at det var ikke så mye forskjell, men "alt som er gøy er billigere i danmark". jeg likte den.

Biler er dyrere :(

Hva er det du lever av i usa/danmark?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Sverige de fine Jentene er ;)

Incorrect grammar.

Og gal påstand, i sverige er det blonde jenter. Barbiefaktoren er aalt for høy.

Edit: Ordelingsfeil ftw.

Var i Danmark for en ukes tid siden, syns ikke det var så mange fine jenter der som det er i Sverige....

Lenke til kommentar

Svenske damer er oppskrytt. Synes ikke de er noe fine og det er langt mellom dem. Kjenner en del svensker og alle sier at Norge har bedre og fler damer. Men kan jo være at gresset er grønnere på den andre siden ;)

EDIT: hvordan lever man av fly?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Svenske damer er oppskrytt. Synes ikke de er noe fine og det er langt mellom dem. Kjenner en del svensker og alle sier at Norge har bedre og fler damer. Men kan jo være at gresset er grønnere på den andre siden ;)

EDIT: hvordan lever man av fly?

Ja, ja. Alle har sin smak ;)

Lenke til kommentar
er du pilot, Joachim? :p ( nei trur egentlig ikke det )

Nei, jobber innen handling, men elsker jobben min, tjener bra(ihvertfall inntil jeg flyttet til DK og plutselig skal betale 39 % skatt samtidig som jeg går ned i lønn) og liker det generelt meget godt. Alltid spennende dager. Jobber også spesifikt en del med profiling for de av dere som måtte vite hva det går ut på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...