mushi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Mens jeg ennu jobbet i Norge var det en dansk kollega av meg som sa det på den måten om prisnivået, at det var ikke så mye forskjell, men "alt som er gøy er billigere i danmark". jeg likte den. Biler er dyrere Hva er det du lever av i usa/danmark? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I Sverige de fine Jentene er Incorrect grammar. Og gal påstand, i sverige er det blonde jenter. Barbiefaktoren er aalt for høy. Edit: Ordelingsfeil ftw. Var i Danmark for en ukes tid siden, syns ikke det var så mange fine jenter der som det er i Sverige.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva er det du lever av i usa/danmark? FLY! Og så skal jeg liksom prøve å studere litt ved siden af. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og gal påstand, i sverige er det blonde jenter. Barbiefaktoren er aalt for høy.Mmmmm. Barbie-jenter. Mmmmm. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Svenske damer er oppskrytt. Synes ikke de er noe fine og det er langt mellom dem. Kjenner en del svensker og alle sier at Norge har bedre og fler damer. Men kan jo være at gresset er grønnere på den andre siden EDIT: hvordan lever man av fly? Endret 4. august 2008 av mushi Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva er det du lever av i usa/danmark? FLY! Og så skal jeg liksom prøve å studere litt ved siden af. Avioniker, elns? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 er du pilot, Joachim? ( nei trur egentlig ikke det ) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Svenske damer er oppskrytt. Synes ikke de er noe fine og det er langt mellom dem. Kjenner en del svensker og alle sier at Norge har bedre og fler damer. Men kan jo være at gresset er grønnere på den andre siden EDIT: hvordan lever man av fly? Ja, ja. Alle har sin smak Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Norske damer er mye penere enn svenske, danske også, selv om de er penere enn svenske. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 er du pilot, Joachim? ( nei trur egentlig ikke det ) Nei, jobber innen handling, men elsker jobben min, tjener bra(ihvertfall inntil jeg flyttet til DK og plutselig skal betale 39 % skatt samtidig som jeg går ned i lønn) og liker det generelt meget godt. Alltid spennende dager. Jobber også spesifikt en del med profiling for de av dere som måtte vite hva det går ut på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Norge har flust med damer. Det er kjekt å bare tusle rundt på Torgallmenningen en solskinnsdag. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Norske damer er mye penere enn svenske, danske også, selv om de er penere enn svenske. dansker blir stygge når man hører stemma dems. kuk i halsen ftw Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, det er det som ødelegger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Norske damer er mye penere enn svenske, danske også, selv om de er penere enn svenske. dansker blir stygge når man hører stemma dems. kuk i halsen ftw Agreed. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 dansker blir stygge når man hører stemma dems. kuk i halsen ftw Desverre:/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Men kan jo være at gresset er grønnere på den andre siden Det er to ting jeg må innrømme at jeg har en svakhet for, det er damer som snakker svensk og damer med slik sørlandsdialekt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 trur jeg er forelsket Stikk til kjærlighetstråden du nå. Neida, så kos! Det er en fiin følelse Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 trur jeg er forelsket Stikk til kjærlighetstråden du nå. Neida, så kos! Det er en fiin følelse haha da må jeg leite ettern da Jau er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg