mushi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den har 7.2 på imdb. Bra nok for meg. Last den ned Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 OI, det ser om ikke anent ut som et kjent navn. Joachim logger igjen på fra danmarks største netcafe, og lar seg fortsatt sjokke av de ca 100 gamerne som ser ut til å ha fast tilholdssted her. De har desverre ikke WLAN, håpet mitt var å leie WLAN (burde antagelig gå akkurat til leiligheten min) av netcafeen frem til jeg får internet lagt inn neste onsdag...Bare se om det ligger no wlan i nærheten og cracke litt WEP-keys...det er da danmark og flatt så du burde da få inn noe ^_^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lay me down on the ground softly softly Don’t remove my head hurts much too much. *Nynne* Fine sangen fra Hard Candy. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Joachim R jo! lenge sia du har titta innom forumet såvidt jeg veit. Titter innom nesten daglig, men orker ikke forumcafeen her, er jo tydeligvis ingen jeg kjenner her lenger... Poster vel mest i ferie/reise og økonomi-foraene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 husker du ikke meg, Joachim? :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 *snip*Hun er usannsynlig heit for å være 50 år.Ta av deg ølbrillene.. http://www.horrorlair.com/movies/images/ha...dy-onesheet.jpg DOH! Jeg vet da det...ville bare understreke at det kanskje kunne være litt forskjellige ting som gikk under "hard andy"...oh wait..nå ble det koffert her :S Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 OI, det ser om ikke anent ut som et kjent navn. Joachim logger igjen på fra danmarks største netcafe, og lar seg fortsatt sjokke av de ca 100 gamerne som ser ut til å ha fast tilholdssted her. De har desverre ikke WLAN, håpet mitt var å leie WLAN (burde antagelig gå akkurat til leiligheten min) av netcafeen frem til jeg får internet lagt inn neste onsdag...Bare se om det ligger no wlan i nærheten og cracke litt WEP-keys...det er da danmark og flatt så du burde da få inn noe ^_^ Er ørten WLANs der, men herregud, meg cracke wep-keys? Kanskje jeg kunne høre med noen av disse gamer-lan-jævlene... Jeg så at blandt de ca tyve nettverkene jeg fikk inn var blandt annet SSIDene : "STAY OUT" og "dra til hælvede"... husker du ikke meg, Joachim? :o Jo, men thats about it. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 er jo tydeligvis ingen jeg kjenner her lenger... Prøv deg! I remember the good ol' days. Ta av deg ølbrillene..Verden har det bedre om jeg har de på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jo, jeg husker deg, PlatinumFlyer. Du er han som lagde diskusjoner på 9 sider i SO. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ballus: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...1d96ab465df1700 Takker Jo, men thats about it. Hadde ikke du et annet nick før? Du var i USA sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ørten WLANs der, men herregud, meg cracke wep-keys? Kanskje jeg kunne høre med noen av disse gamer-lan-jævlene... Jeg så at blandt de ca tyve nettverkene jeg fikk inn var blandt annet SSIDene : "STAY OUT" og "dra til hælvede"...Ikke så vanskelig..men så har en det moralske med det da... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke for å avbryte eller noe, men hvilken film skal jeg se: "Pearl Harbor" eller "Thelma og Louise"? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Glem det flyer, jeg tok feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke for å avbryte eller noe, men hvilken film skal jeg se: "Pearl Harbor" eller "Thelma og Louise"? Jævla avbryter Thelma&Lo... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke for å avbryte eller noe, men hvilken film skal jeg se: "Pearl Harbor" eller "Thelma og Louise"? T&L all the way! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke for å avbryte eller noe, men hvilken film skal jeg se: "Pearl Harbor" eller "Thelma og Louise"? Pearl. Den andre høres akward ut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke for å avbryte eller noe, men hvilken film skal jeg se: "Pearl Harbor" eller "Thelma og Louise"? Pearl Harbor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Prøv deg! I remember the good ol' days. Men så er ikke du her hele tiden heller, kjære. Jo, jeg husker deg, PlatinumFlyer. Du er han som lagde diskusjoner på 9 sider i SO. Mulig. Mulig du også har byttet brukernavn (ja, jeg sjekket). Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke for å avbryte eller noe, men hvilken film skal jeg se: "Pearl Harbor" eller "Thelma og Louise"? Ingen av dem, du skal gå og legge deg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Men så er ikke du her hele tiden heller, kjære.Godt poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg