Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Katherine Heigl er HAAWT! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hehe, er så morsomt å høre folk sier de ikke kan bli feite, det er greit nok. Men fettet rundt og i blodårene får dere også :!: Ikke mange som tenker over det. Det er det synlege fettet som teller. Eg har ikkje synleg fett. Pizza-and-PEPSI-MAX-time! Sabla stabeist av ein bror... humre.... Nei, er desverre ikke det. Er litt lei av den holdningen..tynn så er man sunn. Det kaller jeg tull, sunnheten går utifra hvor god form kroppen din er. Jeg snakker ikke om de som veier 300kg osv, da snakker vi sykdom. Jeg mener folk som er litt tynne, medium, og harl itt ekstra på kroppen. Samme åssen man ser ut så er sunn livsstil like viktig uansett. Tror du blodpropp tenker på hvor feit eller tynn du er? Blodpropp kommer av foreks. fett som har forkalket seg i blodårene og løsner og setter seg fast en plass, hjerteinfarkt er når den biten treffer hjertet. Men tilbake til cocacola............DRIKK COLA Ohh, ja..jeg drikker bare light-brus, men det er for jeg har slanket meg( nesten 35kg)....men må innrømme at vanlig brus smaker bedre til tider. Fatter ikke hvorfor jeg hektet meg opp i det tynn\feit opplegget egentlig og det blodpropp-opplegget..dritet i sånt egentlig:P Endret 4. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har du fått pupper av å drikke Pepsi-Max? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Pupper er facinerende. De er så gode og myke. Og jeg kan ligge og kose på dem og sutte på dem og småbite på dem i evigheter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Enig i den...tror dama blir litt oppgitt over hvor glad jeg er i pupper. Føler meg som en unge av og til :!: Tror alikevel du er verre enn meg Ps: Må erte deg litt..hihi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 JAN GUNNAR ER IKKE PÅ MSN. Bare sånn at alle visste det. Huhei, besøk overstått, og masse kake til overs. I sense mageknip i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Enig i den...tror dama blir litt oppgitt over hvor glad jeg er i pupper.Føler meg som en unge av og til :!: Tror alikevel du er verre enn meg Ps: Må erte deg litt..hihi Pupper er som dop for meg. Må ha det, bare må ha det. Store pupper, små pupper... Bare ikke fake pupper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jo det er jeg...så det så.. Hmmm....hvorfor det utbruddet Tror jeg må skjerpe meg litt..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Forresten Fluesopp... Har du tenkt å bli OT-hore som oss andre nå eller? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Store pupper, små pupper... Bare ikke fake pupper. ...Eller guttepupper Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Teite xbox360 støtter ikke 1440x900. Hjelper det med en oppdatering? Viss, ikke så gidder jeg ikke å hente den 15meter lange nettverkskabel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg vinner Noen som vil bake kake til meg? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vinner du fordi du har pupper? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg vinner Noen som vil bake kake til meg? Hva vinner du? Kan bake kake hvis du tar oppvasken min Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vinner du fordi du har pupper? llandari sa jo at jeg vant Kan godt vaske opp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du kan få kake av meg, Astrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg