Sirslask Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor lang tid tar det før lakk tørker? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tvilsomt...Hvordan gikk det med intervju? Gikk greit nok. Men må nok fortsette å søke uansett om jeg får jobben eller ei. Var bare mulighet for helgejobb, plutselig. -.- Så jeg får fortsette å søke som best jeg kan. 8D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tre dager før det er helt størknet - en-to timer før du kan skru sammen PCen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 et godt kosthold over lengre tid består av forskjellige retter ikke bare en halvdaff grandis og cola. Er det mangfold du vil ha altså? Kan fikses. Mandag: Grandiosa Tirsdag: Peppes onsdag: Dolly Dimples torsdag: Pizzabakeren Fredag: Big one Lørdag: Lørdagspizza (Du'uh! ) Søndag: hjemmebakt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 spørs hvordan lakk, og hva det er på. er det lakk på bil kan det ta flere uker før det er ordentlig tørt. Er det lakk på et kabinett er jeg usikker. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 et godt kosthold over lengre tid består av forskjellige retter ikke bare en halvdaff grandis og cola. Ja, man må innom big-one, kaffe og sigaretter Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 et godt kosthold over lengre tid består av forskjellige retter ikke bare en halvdaff grandis og cola. Kven har sagt at grandi er halvdaff? Grandi er jo nasjonalretten! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 spørs hvordan lakk, og hva det er på.er det lakk på bil kan det ta flere uker før det er ordentlig tørt. Er det lakk på et kabinett er jeg usikker. CD/DVD-ROM, dog, er brukt felglakk fra biltema, la ikke merke til at jeg hadde tatt feil boks før jeg hadde lakkert noen lag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) et godt kosthold over lengre tid består av forskjellige retter ikke bare en halvdaff grandis og cola. Er det mangfold du vil ha altså? Kan fikses. Mandag: Grandiosa Tirsdag: Peppes onsdag: Dolly Dimples torsdag: Pizzabakeren Fredag: Big one Lørdag: Lørdagspizza (Du'uh! ) Søndag: hjemmebakt haah nei nei. sånn kan man ikke ha det. Mandag: Kyllingfilet, ris og grønnsaker Tirsdag: kjøttkaker i brun saus og poteter onsdag: kalkunpølser torsdag: tunfisksalat Fredag: hjemmelagd pizza Lørdag: lasagne Søndag: Laksefilet burde sikkert ha mere fisk i kosten, men. edit: nei jeg eter ikke detta på bestemte dager, men et eksempel på hva jeg ville spist. Endret 4. august 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 burde sikkert ha mere fisk i kosten, men.Da kan man spise pizza med ansjos på. Selv om jeg fraråder det. Ansjos er litt... vel, fishy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 faktisk aldri smakt ansjos før. reker på pizza er godt Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Haha! Det er det kuleste eg nokon gong har sett! To floger har svima rundt meg i heile dag, og nett no hamna dei på tastaturet i ein stilling eg vil kalla "dog fuck"-stillingen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Snakker om mat, det er kos med en far som jobber på Gilde - biff til 1/4 av prisen i butikken Jaaa, vi spiser for mye kjøtt i familien.. Endret 4. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg har ikke spist fisk på flere år. Damn, fem linjer. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Damn, fem linjer.Hva er fem linjer? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fisk er faktisk litt godt, må innrømme det. Makrell, laks og aure! Har de tenkt over at mange ordinere ord er sett saman av to ord som gjev same meininga? Kanskje - kan skje Alltid - all tid Innrømme - inn rømme (ok, den funka visst ikkje) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Damn, fem linjer.Hva er fem linjer? Signaturen var fem linjer, så jeg måtte fjerne linken til RPP. Hva synes dere om sitatet, forresten? Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg likte ikke signaturen din nå. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nå? Eller skal jeg legge to linjer i hver linje og unngå en rip-off av Skarstad? Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg likte den ikke nå heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg