Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Seriøst bildet ditt er hel likt. Jeg har dessverre ikke et bilde av henne her og nå mn en gang så skal jeg definitivt poste det. Hawtness. Hvor bor hun? Okei, jeg spurte etter msn først. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ahh! Der kom broren min inn med sesong 1-6 av Scrubs til meg. Elsk på.. Ingenting som timesvis med latter og kos Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå nå, barn. Vi erter vel ikke andre for deres skrivefeil, gjør vi vel? I dag, så Da burde jeg holde meg unna i dag da, eh? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ahh! Der kom broren min inn med sesong 1-6 av Scrubs til meg. Elsk på.. Ingenting som timesvis med latter og kos Nope. Scrubs er rent elsk. Det beste av alt er at vi har mye brus igjen ifra igår så jeg har noe annet og kose meg med aswell. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eksempler? Hvorfor folk gir uttrykk for én ting og gjør en annen en. =P Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Why R I blocked @ msnzor? Hvis du har den riktige adressen (@gmail) så er nok problemet lite annet enn at jeg ikke har vært pålogget på noen dager. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ahh! Der kom broren min inn med sesong 1-6 av Scrubs til meg. Elsk på.. Give! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Seriøst bildet ditt er hel likt. Jeg har dessverre ikke et bilde av henne her og nå mn en gang så skal jeg definitivt poste det. Hawtness. Hvor bor hun? Bor i sokndal. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eksempler? Hvorfor folk gir uttrykk for én ting og gjør en annen en. =P Som feks når noen på film sier "I'm so gonna fuck you up!" og etterpå banker fyren? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da burde jeg holde meg unna i dag da, eh?Jeg tror ikke du er i faresonen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nope. Scrubs er rent elsk. Det beste av alt er at vi har mye brus igjen ifra igår så jeg har noe annet og kose meg med aswell. Du har en genialt god dag foran deg skjønner jeg Eksempler? Hvorfor folk gir uttrykk for én ting og gjør en annen en. =P Aha! __ Se filmen hos Youtube I lold. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ahh! Der kom broren min inn med sesong 1-6 av Scrubs til meg. Elsk på.. Give! Nope, er bare mine. Jeg må jo ha noe å gjøre denne uken.. ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som feks når noen på film sier "I'm so gonna fuck you up!" og etterpå banker fyren? Eller har jeg misforstått? Sånn ca, ja. Lol. Jeg skal på kino med Tomat-Ulf idag. <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bor i sokndal. Msn plox. Jeg bor i Bergen, null stress. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei da forsvainner jeg, skal se om det er noe bra på tv... (dumme meg så alle episodene med CSI som jeg hadde tatt opp, i går ) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Bor i sokndal. Msn plox. Jeg bor i Bergen, null stress. Har dessverre ikke msnen.. Men skal prøve og skaffe den Endret 13. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som feks når noen på film sier "I'm so gonna fuck you up!" og etterpå banker fyren? Eller har jeg misforstått? Sånn ca, ja. Lol. Jeg skal på kino med Tomat-Ulf idag. <3 Eldorado? =D Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nope, er bare mine. Jeg må jo ha noe å gjøre denne uken.. ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Why R I blocked @ msnzor? Hvis du har den riktige adressen (@gmail) så er nok problemet lite annet enn at jeg ikke har vært pålogget på noen dager. Da er det nok det ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eldorado? =D Klingenberg, tror jeg. Vet ikke 100% hvor det blir enda. Skal du dit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg