Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Bruk blodet til noko fornuftig. Eller samle det opp og putt det inn igjen. EG VERT GAL! Floger overalt på kontoret! AHHH!!! Endret 4. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Epower Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bruk blodet til noko fornuftig. Som hva da? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Veit ikkje eg, lage ei teikning, sprute det på andre. Bruk fantasien Lenke til kommentar
Epower Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Heheh.Tegna en smiley Nette funker ikke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Når det kom en mann for å installere parabolen spurte han om jeg ville kjøpe en dyr regnhette. Jeg tenkte at han prøvde å lure meg for penger og sa nei.Nå regner det og jeg har ikke parabolsignal Kom deg til byen og kjøp en da vel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det var da leit. ---------- Fy søren jeg blir nesten redd av å se hvordan bestemor og bestefar styrer med bikkja dems. Driver å koser og duller og daller og pusser tenna på'n og snakker babyspråk til'n og alt ting. Helt sprøtt :S Jeg pusser tennene på hundene mine og. Bortsett fra gamlefar. Tennene hans holder på å ramle ut foran uansett, så vi prøver å gi dem minst mulig motstand. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 An Irishman walks into a bar in Dublin, orders three pints of Guinness and sits in the back of the room, drinking a sip out of each one in turn. When he finishes them, he comes back to the bar and orders three more. The bartender asks him, "You know, a pint goes flat after I draw it; it would taste better if you bought one at a time." The Irishman replies, "Well, you see, I have two brothers. One is in America, the other in Australia, and I'm here in Dublin. When we all left home, we promised that we'd drink this way to remember the days when we drank together." The bartender admits that this is a nice custom, and leaves it at that. The Irishman becomes a regular in the bar, and always drinks the same way: He orders three pints and drinks them in turn. One day, he comes in and orders two pints. All the other regulars notice and fall silent. When he comes back to the bar for the second round, the bartender says, "I don't want to intrude on your grief, but I would like to offer my condolences on your great loss." The Irishman looks confused for a moment, then a light dawns in his eyes and he laughs. "Oh, no," he says, "Everyone's fine. I've just quit drinking." Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hehe BTW, hvordan går det med steampunk-prosjektet? Endret 4. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hehe BTW, hvordan går det med steampunk-prosjektet? Har med mine syke paintskills laget en meget avansert tegning av første trinn. Next, skal jeg prøve å finne ut hvor mye delene vil koste meg. Trenger en pumpe og en hva-det-nå-heter-sånn-trykkluft-beholder-som-jeg-kan-utløse-med-en-knapp. Pluss at jeg må finne et sted som selger meg messing-tannhjul og slikt. Så er fortsatt i planleggingsfasen. Men det er jo så mange verksteder osv. i området her at jeg vet at jeg kan skaffe dlene... Det er bare snakk om hvilken pris jeg skal betale. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 OK, fint å høre at det går fremover Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hadde gått mye fortere fremover om jeg 1: hadde noe annet enn paint 2: hadde lært meg noe annet enn paint Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Messing-tannhjul kan du jo knabbe far en bestefar-klokke Jeg har (/og kan) sketchup Men ikke faen om du får meg til å tegne tannhjul.. ..det er terror Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Awwwww! Trening om en time! Awwwwww! : AWWWWW. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den her fortjener medalje for faen! <born1986> why the fuck isn't my disc drive working<born1986> i fucking worked on that essay for three friggin' hours in school <born1986> i now i cant finish it 'cos my fuckin drive ain't working <Z00ass> you got the right drivers? <born1986> hell yes <born1986> it was working fine yesterday <born1986> why does this shit always happen to me? <Z00ass> maybe that little clip on the side is i nthe wrong position <born1986> i havent touched it since school <born1986> i'm growing impatient <born1986> ANGRY even <Z00ass> throw that shit out tha window . . . <born1986> OMG i fuckin did it!!! <born1986> FUCK!!!!! <Z00ass> it works? <born1986> no, i threw it out the window <Z00ass> the disk? <born1986> NO the whole drive <born1986> i live on the 6th floor, made a nice *smash* <Z00ass> <born1986> FUCK SHIT FUCK <born1986> THE DISK WAS STILL INSIDE <born1986> brb . . . <born1986> shit <Z00ass> what? did ya break it? <born1986> well i couldn't open the drive <born1986> so i had to pound it against a rock <Z00ass> :o <born1986> quite HARD <born1986> and you know what? <born1986> that fucking disk wasnt even there <Z00ass> ??? <born1986> i got so mad i threw the remaiders of the drive on to the freeway <born1986> and when i got back upstairs i foud the disk inside my bag <Z00ass> lol <born1986> I NEVER EVEN PUT IT IN THE DRIVE <born1986> i'm actually cryin right now . . . <born1986> wonder if i could make that drive work again <born1986> brb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg sitter faktisk her og tar meg selv i å lure på om han fikk den til å virke Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lars, hva med Sketchup? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 God formiddag folkens! Hvordan står det til med dere? Jeg er akkurat ferdig med å pakke ut og stable 50 maskiner nå, det er godt å være ferdig med det. Nå må jeg bare Ghoste skiten, noe jeg skal ta fatt på i morgen. \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lars, hva med Sketchup?Foreløpig så har jeg bare laget skisse til start-mekanismen. Og selv den er såpass avansert at det ligger over min grunnlegende forsåtelse av Sketchup Kan sende deg skissen på pm så kan du se om du klarer å lage en skisse av det for meg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg? Skissere? :!: Du har ikke tenkt å fortelle hva du lager, forresten? Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du har ikke tenkt å fortelle hva du lager, forresten? Steampunk casmod med utgangspunkt i en celly 1800 (williamette) Resten tar jeg ikke offentlig. Vil ikke at noen skal ta å stjele ideene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg