theoriginalAidskake Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som spiller/har spilt Swell? Jeg er stuck på level 6. =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bambi! Egentlig var det DU som dytta Bambi uti bassenget! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 B-Real kler ikke stor B og stor R. ._. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Egentlig var det DU som dytta Bambi uti bassenget! Hysj! Ikke si det til noen... B-Real kler ikke stor B og stor R. ._.Må si meg enig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kanskje han har morphet til han her: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Egentlig var det DU som dytta Bambi uti bassenget! Hysj! Ikke si det til noen... For sent... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Folks. Viss du kunne spøre 1 spørsmål til ein maskin, som ville gitt deg svaret uansett kva. Kva ville du ha spurt maskinen? (maskinen er prima, den gjer ikkje svar som 42) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det ville vært "hvorfor går gutter med trusa OVER buksekanten" Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er bare buksa som er under "truse-høgden" ^^, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kanskje han har morphet til han her: Welcome to...1997? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 "Hva er de tre neste ukenes lottorekke?" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bedre enn 1993-afro looken hvertfall. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 HAHA Det ville eg aldri ha kommet på. Hadde heller vært opptatt med å finne eit spørsmål som gjor at eg fekk svaret på korleis eller kva som er "meininga med det heile". Elns.. Sjølv om ein menneskehjerne sikkert ikkje hadde vore i stand til å skjønne svaret på det heile. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Kjekt, b-real har en egen del av websida si dedikert til hvordan dyrke marijuana. "Growroom". Endret 4. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 HAHADet ville eg aldri ha kommet på. Hadde heller vært opptatt med å finne eit spørsmål som gjor at eg fekk svaret på korleis eller kva som er "meininga med det heile". Elns.. Sjølv om ein menneskehjerne sikkert ikkje hadde vore i stand til å skjønne svaret på det heile. Hadde svaret på hva meningen med livet er gjort deg lykkelig? Tenk om du får vite at meningen med livet er noe du ikke klarer? Da ville jo livet ditt vært meningsløst igjen. Nei, jeg tror ingen blir lykkelige av å få svaret på noen "enkle" spørsmål. Noen millioner derimot hadde gjort livet mitt mye enklere. Kanskje jeg ikke hadde blitt så mye mer lykkelig, men det hadde løst en del praktiske problemer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og btw. Christopher Walken er Gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg