marlboro! Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://www.dn.no/dnBil/article732788.ece?start=9 Dårlig spøk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hvorfor nettverk først? Jeg kan da nesten ingenting om nettverk. Cisco meg her. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg tenkte egentlig på å lære fra nett, noen sider med basiskunnskaper? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvorfor nettverk først? Jeg kan da nesten ingenting om nettverk.Hvorfor ikke nettverk? Nei, helt ærlig så er jeg en nettverksentusiast som prøver å pushe min egen agenda over på andre. Og så er det også det at den boka er på 970 sider så jeg ville gi han en utfordring. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://www.dn.no/dnBil/article732788.ece?start=9 Dårlig spøk. Word. Nei, helt ærlig så er jeg en nettverksentusiast som prøver å pushe min egen agenda over på andre. Og så er det også det at den boka er på 970 sider så jeg ville gi han en utfordring. Som om ikke Matte, Fysikk, Kjemi og Biologi er nok? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 var trøtt klokka 11 så jeg la meg til å sove da... også våkna jeg nå. yay for fortsatt dårlig døgnrytme. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Eivind er slask og jeg kjeder meg Kle deg ut som en ølboks og spray litt Jack Daniels bak øret så skal du se at du får liv i han. Mah. Han og ismannen satt og drakk øl, jack og akvitt i går, og han nekter stå opp Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Learn by doing, do by learning. Det er slik jeg kan det mye (i forhold til hvermannsen) jeg kan, Tee_C. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Mah. Han og ismannen satt og drakk øl, jack og akvitt i går, og han nekter stå opp Da får du sette deg og spill litt SC på nettet da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Learn by doing, do by learning. Det er slik jeg kan det mye (i forhold til hvermannsen) jeg kan, Tee_C. Hva skal jeg gjøre da, gjøre et mislykket forsøk på å installere linux partisjon, og slette windows og alt annet på dataen? (Var nemlig det jeg gjorde sist skjønner du.) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Mah. Han og ismannen satt og drakk øl, jack og akvitt i går, og han nekter stå opp Da får du sette deg og spill litt SC på nettet da. Æsj. Jammen, jeg har omtrent ikke spilt og er flaut dårlig. Fint å ha Eivind i nærheten (og på lag) da Tror jeg låner med meg pipa ut i steden, jeg. Jeg trenger litt nikotin. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hva skal jeg gjøre da, gjøre et mislykket forsøk på å installere linux partisjon, og slette windows og alt annet på dataen? (Var nemlig det jeg gjorde sist skjønner du.) Rule number 1: Do not format. Rule number 2: Do not talk about formatting. Rule number 3: Format Vista. Rule number 4: Please do talk about formatting Vista. Og den viktigste regelen: Eksperimenter, men ikke risiker å miste viktige data. Men som sagt, bare gjør. Det er slik du lærer. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det var ikke min quote men anyway..krangle videre i windows vs linux-delen, altså "GNU/Linux" området. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det var ikke min quote men anyway..krangle videre i windows vs linux-delen, altså "GNU/Linux" området. Jeg aner ikke hvorfor ditt navn havnet der. Vi krangler ikke heller. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Denne tråden vart kjip med all datadiskusjonen. Well, whatever igrunn. Legg meg no uansett. *slår av nattlampen, og alarm på kl 08:00 i morgon * Endret 3. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vista er operativt! Og det holder kjeft Fikk deaktivert sutringa til security center og alt annet faenskap, samtidig som det meste er deaktivert. Også har jeg fått tweaket det akkurat slik jeg vil ha det. RAID1 på 930 GB ftw! Aner jo ikke hva jeg skal bruke all plassen til. Har dog 2x 250 disker som enda ikke er kobla til, men damn. Prosjekt: Vista kan ansees som ganske så ferdig.. Så skjer? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) *snip* Rule for users who already know these rules: Do not misuse the quote function. Endret 3. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvordan fikk du deaktivert sutringa? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så skjer? At du, innen 2 uker kommer til å spørre noen om hjelp til å avinstallere vista. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så skjer? ser på The atheist experince. Det rocker. De har fått tak i en hel eske med sånne nattverdenkjeks som de vanhelliger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg