Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal i hvert fall aldri mer installere noe som ligner linux på en maskin. Jeg får høre at de er blitt mer stabile etc., men ikke faen. Jeg har fått nok. Får heller venne meg til Vista og så reise til USA for å drepe noen random microsoft-ansatte.

Lenke til kommentar

Jeg sitter akkurat nå på DKs største internetcafe, slik jeg ser det, som aldri har vært på LAN, et mini vikingship som er åpent 24/7/365.... Det verste er at alle de hundre PCene eller hva det er ser ut til å være opptatt.

Godt jeg får internet i lejligheden min om en uge.

EDIT: Hm, er det noen igjen i denne tråden som husker meg??

Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar

Selve installasjonen av Vista er da ikke så ille? Er det ikke slik at alt som krever menneskelig respons er i begynnelsen nå, slik at man bare kan gå og grine seg i søvn i stedet? For det er utvilsomt det som kommer senere som er verst.

Jeg husker deg fordi Fe minte meg på deg.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Når du har funnet ut hva som trengs for å få vista til å bli "greit nok" så si fra. Tror du faen ikke den driten var installert på lappisen min også?

(og nei jeg bruker ikke linux jeg heller)

XP!!

Samme drittet var installert på min, prøvde også linux i en måned eller to, men dataen var for dårlig til å kjøre linux. (Ja pusur, jeg vet at linux egentlig ikke burde være noe problem om dataen ble levert med vista. Men skjermkortet er så sugent, prosessoren likeså, når jeg kjørte linux så suste vifta i ett sett.)

Lenke til kommentar
Linux er både lett og fint. :wee:

Enig.

Men nå var du selvmotsigende :ermm:

XP!!

Samme drittet var installert på min, prøvde også linux i en måned eller to, men dataen var for dårlig til å kjøre linux. (Ja pusur, jeg vet at linux egentlig ikke burde være noe problem om dataen ble levert med vista. Men skjermkortet er så sugent, prosessoren likeså, når jeg kjørte linux så suste vifta i ett sett.)

Dette var da et indirekte spørsmål til pusur, om han kunne hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...