Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg skal i hvert fall aldri mer installere noe som ligner linux på en maskin. Jeg får høre at de er blitt mer stabile etc., men ikke faen. Jeg har fått nok. Får heller venne meg til Vista og så reise til USA for å drepe noen random microsoft-ansatte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg sitter akkurat nå på DKs største internetcafe, slik jeg ser det, som aldri har vært på LAN, et mini vikingship som er åpent 24/7/365.... Det verste er at alle de hundre PCene eller hva det er ser ut til å være opptatt. Godt jeg får internet i lejligheden min om en uge. EDIT: Hm, er det noen igjen i denne tråden som husker meg?? Endret 3. august 2008 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Selve installasjonen av Vista er da ikke så ille? Er det ikke slik at alt som krever menneskelig respons er i begynnelsen nå, slik at man bare kan gå og grine seg i søvn i stedet? For det er utvilsomt det som kommer senere som er verst. Jeg husker deg fordi Fe minte meg på deg. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 NEI OG NEI! Linux er vanskelig!!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fe minte deg på meg? Hva? Hvem er fe? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 NEI OG NEI! Linux er vanskelig!!! NEI OG NEI! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Eplefe er vel fe, antar jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 NEI OG NEI! Linux er vanskelig!!! NEI OG NEI! Linux er både lett og fint. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Når du har funnet ut hva som trengs for å få vista til å bli "greit nok" så si fra. Tror du faen ikke den driten var installert på lappisen min også?(og nei jeg bruker ikke linux jeg heller) XP!! Samme drittet var installert på min, prøvde også linux i en måned eller to, men dataen var for dårlig til å kjøre linux. (Ja pusur, jeg vet at linux egentlig ikke burde være noe problem om dataen ble levert med vista. Men skjermkortet er så sugent, prosessoren likeså, når jeg kjørte linux så suste vifta i ett sett.) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Eplefe er Fe, og Epletyv er tyv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Eplefe er vel fe, antar jeg. Smart tenkt. Kan dere ikke diskutere linux i et av fagforaene? EDIT: Sutre litt fordi jeg savner "gamle SO"... Endret 3. august 2008 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Linux er både lett og fint. Enig. Men nå var du selvmotsigende XP!! Samme drittet var installert på min, prøvde også linux i en måned eller to, men dataen var for dårlig til å kjøre linux. (Ja pusur, jeg vet at linux egentlig ikke burde være noe problem om dataen ble levert med vista. Men skjermkortet er så sugent, prosessoren likeså, når jeg kjørte linux så suste vifta i ett sett.) Dette var da et indirekte spørsmål til pusur, om han kunne hjelpe. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Å? Jeg skjønner ikke subtile hint, spesielt ikke de som ikke er der. Spesifikasjonene på den PC-en? Ubuntu burde kjøre greit på en PIII ... Edit: Om man fjerner Compiz, that is. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gaaaa... Ikke mer ferie Jeg vil ikke stå opp klokka sju i morgen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Linux er faktisk ikke så ille. Jeg hater meg selv. Jeg har sett 4 filmer i dag som alle har endt i "lykkelig kjærlighet", hvorfor ser jeg på sånne teite filmer. It makes me sad. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Linux funker. Bare ikke til desktop bruk. Unix baserte servere? Hell yes ^^ Happy ending filmer suger. Jeg vil se en film der helten dør. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg også. Realistiske slutter der alle tar repern er phun! Og ja, PF, jeg husker deg. Endret 3. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Linux Vista Linus Thorsvald og Bill Gates har vi da virkelig fag-fora til!!!! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Linux funker. Bare ikke til desktop bruk. Unix baserte servere? Hell yes ^^ LAMP er ganske praktisk, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg