Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvorfor det? Fordi det finnes folk som liker å gro sport.^^ Meg deriblant. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Innstalering av Vista. Hjelpes meg. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får vista til og slutte å whine over ALT?! Når jeg dekativerer jævla securitycenter driten, så kommer det faen meg et NYTT varsel opp! NEI! Jeg vil ikke ha automatiske oppdateringer. NEI! Jeg vil ikke bruke windows brannmuren. NEI! Antivirusen min er IKKE ødelagt. NEI! Jeg vil overvåke dette selv. JA! Jeg er sikker på at jeg vil åpne det programmet. JA! For andre gang, jeg vil åpne det! Jeg skal faen meg deaktivere alt! Hvorfor har ikke vista 2 valg i innstallasjonen: 1, jeg er en erfaren bruker og trenger på ingen måte hint, tips eller forklaringer på hva jeg gjør. Jeg er fullstendig kompetent til og gjøre som jeg selv vil uten av operativsystemet behandler meg som en idiot. 2, jeg er en vanlig bruker, venligst behandle meg som en inkompetent retard. HNG! HAT. Satser på at jeg greier og venne meg til det, hvis ikke så er det faen meg XP for alle penga! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bilder tar horribelt mye plass.. Når jeg bruker RAW+ (.dng og .jpg) på kameraet så bruker bildene 20mb pr stk Bra jeg har stor minnebrikke! Mine rene RAW-filer ligger rundt tolv. Derfor har jeg måttet flytte bildene mine ut av bruks-PC-en og til den som nå fungerer som min nye filserver. Men jeg trenger flere disker i begge to. Jeg har 2x 4 GB CF, jeg. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Du går på control panel, users, og slår av UAC (User account security). Da forsvinner alle de teite "Allow/deny" popupene. Security center driter du i, installer en annen viruskiller. Og automatiske oppdateringer VIL du ha, laster du dem ikke ned er du en gigantisk sikkerhetsrisiko. Endret 3. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg slår dere alle! Jeg har 2*256MiB SDRAM! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Du går på control panel, users, og slår av UAC (User account security). Da forsvinner alle de teite "Allow/deny" popupene.Security center driter du i, installer en annen viruskiller. Og automatiske oppdateringer VIL du ha, laster du dem ikke ned er du en gigantisk sikkerhetsrisiko. Jeg foretrekker og faktisk gå inn på windows update en gang i uken, selv, manuelt. Jeg vil ikke at pcen gjør noe uten at jeg er "tilstede". Jeg liker ikke securitycenter, fordi den maser med engang brannmuren blir deaktivert, og ikke finnes det en måte og si "hey, jeg vil bruke en annen brannmur", som det gjorde i mitt kjære xp. Kort og godt, jeg er en vanskelig bruker og liker ikke og bli påminnet ting jeg husker selv EDIT: 4 GB DDR2 pc533. Endret 3. august 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Neida, når du har installa en anna firewall og anna antivirus nagger ikke security center mere. Du har fortsatt windows update som vanlig, så du kan deaktivere automatic updates i sec. center også. Jeg tok også den "store overgangen" for ikke lenge siden. Har hatt XP i X år, så ville jeg bare prøve Vista når jeg opgraderte all HW så windows måtte reinstalles uansett. Trives godt med det hittil. Endret 3. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Er The Hunted, med Tommy Lee Jones og Del Toro noe å se? http://www.imdb.com/title/tt0269347/ Endret 3. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jammen da maser den jo fortsatt! "Automatiske oppdateringer er deaktivert, dette kan være bla bla bla" Jeg vil ha den til og holde helt kjeft, uansett faen hva jeg gjør ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jammen da maser den jo fortsatt! "Automatiske oppdateringer er deaktivert, dette kan være bla bla bla" Jeg vil ha den til og holde helt kjeft, uansett faen hva jeg gjør ^^ Det du leiter etter har fem bokstaver og slutter på X. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dunno, jeg har den bare på. Greit å laste ned sånt automatisk syns jeg. Det er viktige sikkerhetsupdates uansett. Trykk F1 på desktop og søk etter automatic updates. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 jeg har 1x16 GB SDHC Du er 4 ganger så utsatt som meg i tilfelle datacrash. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ikke hør på han dumme mannen, Bård. Linux er ingenting for deg om du har planer om å bruke pc-en til ting som ikke fungerer greit med emulator hit og dit. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Folk som sier "instaler linux", når jeg spørr om hjelp angående windows burde bli hengt på åpen plass. For og statuere et eksempel Jeg skal finne ut av det der. Prosjekt: Hold kjeft vista! er på begynt.. Edit: *Vinke til rebecca* Endret 3. august 2008 av Pasient Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Beklager, Fe, men du tar feil. Jeg har ødelagt flere Linux-system ved eksperimentering enn ved vanlig bruk (3-4 vs 0). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg skal finne ut av det der. Prosjekt: Hold kjeft vista! er på begynt..Når du har funnet ut hva som trengs for å få vista til å bli "greit nok" så si fra. Tror du faen ikke den driten var installert på lappisen min også?(og nei jeg bruker ikke linux jeg heller) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Gud det er kult med ny hardware. Spesielt når jeg ikke har oppgradert siden 2004 Ikke er det bra hardware heller, det er sånn bilig shit. Men fortsatt et lysår bedre enn hva jeg hadde før. 4 GB minne, 1,5 TB diskplass er stikkordene. Også skal 2x500 samsung disker i raid for og få sweet ytelse. I luuuuvs it. Nå venter bare 3 timer med konfigurering, driverinstalering, leting etter programmer som støtter vista osv osv. Koselig er det. Så får man lært seg noe nytt i dag også Lars: Mine oppdagelser blir posta her. Finnes sikkert en måte og få driten til og holde helt kjeft uansett faen hva man måtte deaktivere.. Endret 3. august 2008 av Pasient Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tror du faen ikke den driten var installert på lappisen min også? Synd man ikke får dem med XP lenger, og at de eneste man får med Linux er under 10 tommer. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En ting som irriterer meg. Desto lengre ut i utviklingen man kommer, desto mer må man reboote. TRE jævla ganger måtte pcen starte på nytt under innstallasjonen av vista. Hjelpes meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg