WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dagens quote: cakey: Can you build websites with firefox? imarock: can you build cars with roads? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som vet om noen brukere her inne som studerer medisin eller har noen relevant legeutdanning? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som vet om noen brukere her inne som studerer medisin eller har noen relevant legeutdanning? Vaio studerer vel medisin mener jeg å huske. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 <TAURiNE> i guess Dafreakzo and distressp are twins who were seperated in the hospital <distressp> don't fuck around <distressp> i was adopted <distressp> i live in constant fear of accidentally fucking a relative ok - den tok kaka.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 <TAURiNE> i guess Dafreakzo and distressp are twins who were seperated in the hospital<distressp> don't fuck around <distressp> i was adopted <distressp> i live in constant fear of accidentally fucking a relative ok - den tok kaka.. var morsom men fortsatt ganske harmløs Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enten så tar jeg den ikke, eller så synes jeg ikke den er morsom. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 jeg måtte oversette den for en kamerat, så jeg poster det her for de som ikke kan engelsk: 1. Jeg tror Dafreakzo og distressp er tvillinger som ble separert på sykehuset 2. ikke kødd med sånnt 2. jeg ble adoptert 2. jeg lever i konstant frykt for å knulle en slektning.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) pga. han er adoptert er han hele tiden redd for og ha samleie med en slektning? ikke morsomt?? edit: nvm Endret 3. august 2008 av kristus? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Poenget er jo at han ikke vet hvem som er slektningene hans eller ikke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) pga. han er adoptert er han hele tiden redd for og ha samleie med en slektning?ikke morsomt?? If you not sees that funny, you is stupid. Endret 3. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Han syns det var morsomt - jeg tror den "ikke morsomt??" var til Pusur Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Altså, jeg forstår engelsk *vifte med den engelske seksjonen av bokhyllen sin*. Men jeg skjønte rett og slett ikke hva som var morsomt. Og det gjør jeg fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Pusur er jo morsom? Endret 3. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg tror latterlig er et mer passende ord. Nå har jeg en filserver oppe og går, så nå ligger bilder og slikt på en seperat 80 GB harddisk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fy faen, klokka er mye, og jeg føler meg som at jeg akkurat har stått opp! Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Døgnet mitt er ødelagt, jeg er allerede på Beijing-tid, klar til OL! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg kan ikke stille meg inn på beijing-tid ennå, grunnet jobbing. Endret 3. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Døgnet mitt er ødelagt, jeg er allerede på Beijing-tid, klar til OL! Hvorfor det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bilder tar horribelt mye plass.. Når jeg bruker RAW+ (.dng og .jpg) på kameraet så bruker bildene 20mb pr stk Bra jeg har stor minnebrikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg